printlogo


کد خبر: 239960تاریخ: 1400/10/12 00:00
خبر کوتاه

پرسپولیس و یک حریف دوست‌داشتنی!
پرسپولیس در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر باید عصر دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور برود. تراکتور یکی از جذاب‌ترین حریفان از نگاه یحیی گل‌محمدی به شمار می‌رود. تیمی که طی دو فصل گذشته، از قد و قواره‌های مدعی همیشگی کسب عنوان قهرمانی فاصله گرفته و دیگر آن تیمی نیست که همگان انتظار داشتند در هر فصل، به‌دنبال بیشترین پیروزی و امتیاز باشد. 
پرسپولیس در بهترین فرم خود و پس از عبور از سپاهان، باید مقابل تراکتوری قرار بگیرد که مشخصاً به اندازه گذشته، قدرتمند و پرستاره نیست. یحیی در لیگ قبلی که سودای قهرمانی در سر داشت، شش امتیاز شیرین از تراکتوری‌ها گرفت و در نهایت به خواسته خود یعنی قهرمانی در لیگ برتر هم رسید. حالا دوباره با همین حریف تبریزی بازی دارد و می‌توان پیش‌بینی‌ کرد کسب برد برای پرسپولیس آسان‌تر از امتیازگیری تراکتور است!
 
اسدی به چه کسی حمله کرد؟
رضا اسدی که به‌عنوان یک ستاره گرانقیمت در ابتدای فصل و به خواسته یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس پیوست، حالا به یک نیمکت‌نشین کامل تبدیل شده و حتی در تمرینات تیم نیز، معمولاً به همراه بازیکنان ذخیره کار را دنبال می‌کند. با این حال، اسدی در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، جمله عجیبی نوشته که می‌توان از این جمله، تعابیر گوناگونی داشت. او در پست جدیدش نوشته: «دنیا پر از بازیکنه، تو اونی باش که بازی رو عوض می‌کنه.» 
مشخص نیست منظور رضا دقیقاً به چه فرد یا افرادی است و آیا با این پست، قصد حمله به بازیکنان پرسپولیس را دارد یا می‌خواهد کادرفنی را تحت تأثیر قرار بدهد اما به هر حال، چنین ادبیاتی از بازیکنی سر می‌زند که قصد انجام کار بزرگی را در ذهن می‌پروراند.
 
 
پرسپولیسی‌ها «حقیقت» را آنالیز کردند
اعضای کادرفنی پرسپولیس برای دیدار مقابل تراکتور، مثل همیشه به آنالیز حریف پرداخته‌اند. آنها خبرهایی از داخل اردوی تیم تراکتور به دست آوردند که ثابت می‌کند محمدرضا اخباری به بازی فردا (دوشنبه) هم نمی‌رسد و از این رو، به احتمال فراوان مهدی حقیقت دروازه‌بان دوم پرشورها، درون دروازه قرار می‌گیرد. فاصله فنی حقیقت و اخباری نسبتاً زیاد به نظر می‌رسد و این موضوع می‌تواند کار آنالیز فنی و طراحی نقشه‌های حمله به دروازه حریف را برای کادرفنی پرسپولیس آسان کند. برخی می‌گویند حقیقت روی خروج‌ از دروازه و شوت‌گیری دچار ضعف است و همین امر می‌تواند بهترین نوید برای بازیکنان شوتزن پرسپولیس باشد.
 
 
کاپیتان استراحت می‌کند؟
مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس از جمله محمد شریفی، امید عالیشاه، وحدت هنانوف و... باعث شده یحیی گل‌محمدی برای استفاده از یاران خود در دیدارهای فشرده پیش‌رو، دست به عصا حرکت کند. او البته از جمله مربیانی است که کمتر به ترکیب تیم برنده دست می‌زند اما حالا که پرسپولیس دیدارهای حساس خود را پشت سر گذاشته و در سه هفته آینده، بازی‌های سبک‌تری در پیش دارد، شاید شاهد نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی کاپیتان اول سرخپوشان و بازگشت فرشاد فرجی به ترکیب اصلی باشیم. سیدجلال یکی از عوامل اصلی موفقیت قرمزها در چند هفته گذشته بود و بخصوص مقابل سپاهان، عملکرد درخشان و قابل توجهی داشت تا بار دیگر مورد حمایت هواداران قرار بگیرد. با این حال شاید او را برای دیدار مقابل تراکتور روی نیمکت ذخیره‌ها ببینیم.

 


Page Generated in 0.0056 sec