printlogo


کد خبر: 239956تاریخ: 1400/10/12 00:00
لژیونرها

 در پایان نیم فصل لیگ ستارگان قطر
بهترین خط دفاع؛ هدیه ابراهیمی به الوکره
نشریه «الرایه» قطر دیروز(شنبه) در گزارشی به بهترین‌های نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر(2022-2021) پرداخت. طبق اعلام این رسانه قطری، خط دفاع الوکره با دریافت تنها 9 گل در 11 بازی اول نیم فصل لیگ ستارگان، بهترین خط دفاع را از آن خود کرد. امید ابراهیمی، هافبک دفاعی سابق استقلال در این فصل وظیفه سنگینی در میانه زمین با خط دفاع الوکره داشت و این بازیکن به‌دلیل عملکرد درخشان و هماهنگی کامل خط دفاع با خط میانی باعث شد تا تیمش کمترین گل را دریافت کند. الوکره تا نیم فصل اول لیگ ستارگان با کسب 16 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت.
 
 
بر اساس گفت‌و‌گوی علی کریمی با مدیران الاهلی
درآمد استقلال از قایدی به 5/1 میلیون دلار می‌رسد
علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که اخیراً به‌عنوان کارشناس در برنامه 11 حضور دارد، در قسمت اخیر این برنامه به نحوه ترانسفر مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات اشاره کرده است.کریمی که در دوران فوتبال خود برای باشگاه الاهلی امارات بازی کرده، هنوز با مسئولان این باشگاه در ارتباط است. او با استناد به گفت‌وگوی خود با مدیران الاهلی اعلام کرد باشگاه استقلال از محل ترانسفر این بازیکن 5/1 میلیون دلار درآمدزایی خواهد داشت.
کریمی در این مورد توضیح داد: «اگر باشگاه الاهلی سهمیه آسیایی فصل بعد را بگیرد، درآمدزایی باشگاه استقلال 5/1 میلیون دلار خواهد بود. در زمان انتقال 2/1 میلیون دلار پرداخت شد و 300 هزار دلار هم بابت صعود به آسیا پرداخت می‌شود.»
با این حساب باشگاه استقلال هنوز فرصت درآمدزایی از مهدی قایدی را دارد و در صورتی که تیم شباب الاهلی امارات سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2023 را بگیرد، این باشگاه باید 300 هزار دلار دیگر به باشگاه استقلال بدهد.
 
 
تمجید سایت walfoot از قلی‌زاده
تکنیک علی مدافعان را آزار می‌دهد
با پایان سال 2021، سایت walfoot بلژیک، گزارشی از عملکرد شارلروا در سالی که گذشت، منتشر کرده است. این سایت نوشت که «ادوارد استیل» با اینکه تنها 30 سال سن داشت ولی توانست در 6 ماه ابتدایی حضور خود روی نیمکت شارلروا عملکرد مثبتی داشته باشد و مورد تمجید رسانه‌های بلژیکی قرار گیرد. البته این نمایش به خاطر ستاره‌هایی قدرتمند به‌نام «ریوتا موریوکا»، «شامار نیکولسون»، «علی قلی‌زاده» و «هروی کوفی» بود که نمایشی درخشان در این سال از خود به جا گذاشتند.
قلی‌زاده در این فصل در 20 بازی 7 گل زد و 3 پاس گل داد. walfoot در خصوص او نوشت: «ستاره ایرانی با تکنیک عالی خود بسیاری از مدافعان را اذیت کرد و یکی از بازیکنان خوب سال شارلروا بود. شارلروا اکنون با 32 امتیاز در رده هفتم لیگ بلژیک قرار دارد و می‌خواهد فصل آینده به رقابت‌های اروپایی راه پیدا کند.»
 
 
مبلغ قرارداد ملی‌پوش ایرانی 2 برابر شد
اللهیار صیادمنش در فنرباغچه ماند
با افزایش دو برابری دستمزد اللهیار صیادمنش، این بازیکن تصمیم گرفت در فنرباغچه بماند. اللهیار صیادمنش، بازیکنی است که در یک سال و نیم حضور قرضی در زوریای اوکراین نمایش درخشانی در این تیم داشت و بارها در تیم منتخب هفته این کشور قرار گرفت. صیادمنش طبق قراردادش در ژانویه به تمرینات فنرباغچه برگشت اما خودش قصد داشت به تیم دیگری منتقل شود. با این حال مدیران باشگاه فنرباغچه به صیادمنش اطمینان دادند به او بازی خواهد رسید و به همین دلیل هم دستمزد او را 2 برابر کردند.
اللهیار صیادمنش تصمیم گرفته تا پایان فصل در تیم فنرباغچه بماند و بعد از آن در مورد مقصد بعدی‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

Page Generated in 0.0048 sec