printlogo


کد خبر: 239954تاریخ: 1400/10/12 00:00
میهمانی بالای جدولی‌ها و نبرد حساس در میانه
تنور والیبال دوباره داغ می‌شود

ایران ورزشی - لیگ برتر والیبال پس از دومین وقفه طولانی خود، یک بار دیگر از سر گرفته خواهد شد. پس از وقفه دو هفته‌ای در رده جام باشگاه‌های جهان و پس از آن تعطیلات نیم‌فصل، لیگ والیبال در دور برگشت از سر گرفته خواهد شد و 14 تیم حاضر در این لیگ در هفت مسابقه به مصاف هم خواهند رفت.
پیش از رقابت‌های دور برگشت بود که یک بار دیگر درباره شیوه برگزاری رقابت‌ها، بین تیم‌ها نظرسنجی صورت گرفت. در نهایت هم علی‌رغم نزدیک بودن نتیجه رأی‌گیری، تصمیم بر این شد تا مسابقات به همان شیوه دور رفت برگزار شود. هشت باشگاه پاس گرگان، شهرداری گنبد، پیکان، لبنیات هراز آمل، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، فولاد سیرجان و شهرداری ورامین رأی به برگزاری رقابت‌های دور برگشت به روش نخست رأی دادند و 6 تیم فولاد مبارکه سپاهان، سایپا، شهداب یزد، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه و راه‌یاب ملل مریوان به روش دوم یعنی برگزاری دور برگشت لیگ برتر به‌صورت متمرکز رأی دادند. به این ترتیب در شرایطی که اکثر تیم‌های بالانشین ترجیع می‌دادند رقابت‌های دور برگشت را به‌صورت متمرکز ادامه دهند، لیگ با همان سیستم قبلی پیش خواهد رفت و تیم‌ها هر هفته در شهرهای مختلف به مصاف هم خواهند رفت.
 
آغاز دور برگشت با هفت بازی
دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» عصر امروز با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، مریوان، رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر و گنبد پیگیری خواهد شد.
در حساس‌ترین دیدارهای این هفته تیم‌های شهرداری گنبد و شهداب یزد به مصاف هم می‌روند؛ دو تیم با شرایط کاملاً برابر در میانه جدول که کسب پیروزی می‌تواند آنها را به بالای جدول نزدیک کند.
تیم سپاهان هم پس از باخت عجیبش در هفته پایانی دور رفت (آن هم مقابل آذرباتری قعرنشین)، در این هفته میهمان مس کرمان است و کار چندان راحتی برای جبران مافات و بازگشت به دور برد ندارد.
شهرداری ارومیه تیم دوم جدول هم در این هفته میهمان است و باید در مریوان به مصاف راه‌یاب ملل برود. نبرد تیم‌های تهرانی را هم خودروسازان در خانه والیبال برگزار می‌کنند. با این تفاوت که یکی سوم جدول است و دیگری که سایپا باشد در رده سیزدهم قرار دارد!
برنامه هفته اول دور برگشت
ارومیه، سالن 6 هزارنفری غدیر
آذرباتری ارومیه فولاد سیرجان ایرانیان
مریوان، سالن زاگرس
راه‌یاب ملل مریوان شهرداری ارومیه
رفسنجان، سالن 9 دی
مس رفسنجان فولاد مبارکه سپاهان
گرگان، سالن امام ‌خمینی (ره)
پاس گرگان لبنیات هراز آمل
تهران، خانه والیبال
پیکان سایپا
رامسر، سالن شهید صدر
هورسان رامسر شهرداری ورامین
گنبد، سالن المپیک
شهرداری گنبد شهداب یزد

Page Generated in 0.0066 sec