printlogo


کد خبر: 239350تاریخ: 1400/10/1 00:00
امپولی- میلان؛ ساعت 23:15
روسونری در خانه شگفتی‌سازها

میلان سه بازی است که نبرده و حضورش در کورس قهرمانی کمرنگ شده حالا باید سال پرماجرای 2021 را با سفر به امپولی به پایان برساند. میلان یکشنبه شب برای نخستین بار در این فصل نتوانست گل بزند و با باخت یک بر صفر مقابل ناپولی-چهارمین شکست در هشت بازی بعد از تساوی در دربی دلامادونینا- جای خودش در رده دوم را به ناپلی‌ها داد البته به خاطر تفاضل گل بهتر.
اوضاع تیم استفانو پیولی آنقدرها هم بد نیست و میلان می‌تواند دومین تیم تاریخ سری A شود که در یک سال تقویمی 17 برد خارج از خانه به دست می‌آورد -ناپولی با 18 برد بیرون از خانه در سال 2017 رکورددار است- هرچند میلان بعد از دربی در سه بازی بیرون از سن‌سیرو تنها یک برد داشته.
زلاتان ابراهیموویچ که در باخت مقابل ناپولی خسته و تنها به نظر می‌رسید، هفته گذشته با گل خود مانع از پیروزی اودینزه شد. حالا کسب سه امتیاز در استادیوم کارلو کاستلانی چندان آسان نیست بخصوص با توجه به فرم خوب میزبان. سال 2021 برای امپولی فوق‌العاده بوده، به دسته اول فوتبال ایتالیا برگشته‌اند و با قرارگرفتن در رده نهم شگفتی آفریده‌اند. امپولی با تساوی یک-یک یکشنبه مقابل اسپتزیا که دو تیم گل به خودی زدند، شش بازی است که نباخته و در این مدت در جام حذفی ورونا را برده و در لیگ، اودینزه، فیورنتینا (رقیب منطقه‌ای) و از همه مهم‌تر ناپولی را در ورزشگاه مارادونا شکست داده است. قهرمان فصل قبل سری B با مربیگری اورلیو آندره‌آتزولی که اوایل فصل یوونتوس را هم شکست داده، می‌تواند برای هر تیم بزرگی دردسر درست کند.
البته امپولی در این فصل در خانه سه برد و در خارج از خانه پنج برد داشته و میلان هم در حالی به این ورزشگاه می‌آید که در 9 بازی آخرش مقابل امپولی تنها یک بار شکست خورده.
زلاتان 40 ساله احتمالاً دوباره در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد حتی اگر رافائل لیائو از مصدومیت برگردد چون گزینه‌های هجومی دیگر تیم یا مصدومند یا در راه بازگشت از مصدومیت؛ آنته ربیچ و پیترو پلگری در دسترس نیستند و الیویه ژیرو به نیمکت می‌رود. در قلب دفاع آلسیو رومانیولی جای سیمون کیائر را می‌گیرد اما در دفاع کناری شاید تغییراتی صورت بگیرد و پیر کالولو و تئو هرناندس، هر دو فرانسوی به جای الساندرو فلورنزی و فوده بالو توره بازی کنند.
امپولی همچنان باید بدون بازیکن ثابت خط میانی‌اش، نیکلاس هاس بازی کند که با مصدومیت زانوی پیش آمده در اوایل بازی جام‌حذفی مقابل ورونا مدتی نمی‌تواند بازی کند. آندره‌آتزولی جز او تیم کاملی در اختیار دارد و در سیستم مورد علاقه‌اش، 2-1-4-3 می‌تواند از میان چهار بازیکن خط حمله دو تا را انتخاب کند. آندره‌آ پینامونتی، فدریکو دی‌فرانچسکو، آندره‌آ لامانتیا و پاتریک کوترونه. این آخری بازیکن میلان است که 63 بازی و 13 گل اولش در سری A با پیراهن روسونری بود.
 

Page Generated in 0.0060 sec