printlogo


کد خبر: 239349تاریخ: 1400/10/1 00:00
اینترمیلان-تورینو؛ ساعت 21:00
نراتزوری به هیچ تیمی رحم نمی‌کند

اینترمیلان، قهرمان زمستانی لیگ ایتالیا، در بازی خانگی امشب مقابل تیم میانه جدولی تورینو با هدف تداوم بخشیدن به روند خوب خود است. مدافع عنوان قهرمانی سری A شش برد متوالی داشته و نمی‌خواهد سال را بد تمام کند هر چند تیم حریف هم این اواخر پیشرفت کرده.
بعد از دربی دلامادونینا در 16 آبان تمام بازی‌های اینتر با حداکثر امتیازات به پایان رسیده و این تیم در پنج بازی آخرش به پیروزی رسیده در حالی که 16 گل زده و گل نخورده. روند خوب اخیر باعث شده اینتر که هفت امتیاز با صدر فاصله داشت حالا با 4 امتیاز اختلاف در صدر قرار دارد.
البته نباید از افت فاحش رقبای اصلی، ناپولی و میلان غافل شد اما تیم سیمونه اینتزاگی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به تیمی شباهت پیدا کرده که فصل قبل بعد از یک دهه قهرمان ایتالیا شد. پیروزی 5 بر صفر جمعه شب مقابل سالرنیتانا باعث شد اینتر نخستین تیم بعد از میلان سال 1950 شود که در یک سال بیش از 100 گل می‌زند. اینتر خود را برای آخرین بازی خانگی قبل از تعطیلات زمستانی آماده می‌کند در حالی که در سال 2021 در سن‌سیرو 18 بار به پیروزی رسیده و فاصله‌ای با رکورد تاریخ سری A ندارد. اینتر در چهار بازی آخر خود با بولونیا برنده بوده و هر بار حداقل دو گل زده.
تیم ایوان یوریچ تا قبل از برد یکشنبه مقابل ورونا در پنج بازی آخرش تنها یک پیروزی به دست آورده بود و اوضاع خوبی خارج از تورین ندارد، این تیم در هشت بازی خارج از خانه آخرش تنها یک برد داشته. این تیم در چهار سال گذشته نتوانسته آخرین بازی سال را ببرد.
اگرچه اینتر، خواکین کوره آ و ماتئو دارمیان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما نگران بازیکنان دیگر نیست. تنها نیکولو بارلا به دلیل پنج کارته شدن نمی‌تواند بازی کند و این فرصت را در اختیار روبرتو گالیاردینی یا ماتیاس وچینو قرار می‌دهد.
اینتر این هفته با یکی دیگر از اعضای تیم مدافع عنوان قهرمانی وداع کرد چون کریستین اریکسن با توافق دوطرفه، قراردادش را فسخ کرد به دلیل آنکه بر اساس قوانین لیگ، بازیکن نمی‌تواند از الکتروشوک استفاده کند.
هاکان چالهان اوغلو و لوتارو مارتینس همچنان در خط حمله می‌درخشند که اولی در یک ماه گذشته پنج گل زده و پنج پاس گل داده. دومی مقابل سالرنیتانا استراحت کرد و به جایش الکسیس سانچس بازی کرد اما مهاجم آرژانتینی که در پنج بازی آخرش در لیگ شش گل زده، به ترکیب اصلی بر می‌گردد.
سیمونه وردی و ستاره خط حمله تورینو، آندره‌آ بلوتی نمی‌توانند این تیم را همراهی کنند؛ دومی کاپیتان الهام‌بخش تیم است که تا اوایل بهمن قادر به همراهی تورینو نیست. بنابراین آنتونیو سانابریا در خط حمله به کار گرفته می‌شود با آنکه در 14 بازی خارج از خانه آخر تیمش گل نزده.
 

Page Generated in 0.0057 sec