printlogo


کد خبر: 239347تاریخ: 1400/10/1 00:00
اتلتیک بیلبائو- رئال مادرید؛ امشب ساعت 00:00
سن‌مامس را فتح کن!

رئال مادرید، صدرنشین لالیگا امشب در سن‌مامس و مقابل اتلتیک بیلبائو به دنبال بازگشت به روزهای پیروزی است. تیم کارلو آنچلوتی که 10 بازی آخر خود در رقابت‌های مختلف را برده بود، یکشنبه در برنابئو برابر کادیس بدون گل متوقف شد تا این رکورد به پایان برسد.
بیلبائو با 5 برد و 9 تساوی از 18 بازی‌اش در این فصل 24 امتیاز گرفته و در رده نهم جدول قرار گرفته اما با تیم رده پنجمی اتلتیکومادرید تنها پنج امتیاز فاصله دارد. درست است که بیلبائو با چهار باخت کمترین تعداد شکست در لالیگا بعد از رئال‌مادرید و سویا را در اختیار دارد اما تیم مارسلینو تا قبل از بازی یکشنبه با رئال بتیس هشت دیدار را بدون برد پشت سر گذاشته بود اما توانست در ورزشگاه اختصاصی خود با دو گل اینیاکی ویلیامز 3 بر 2 به پیروزی برسد و برای این بازی سخت روحیه بگیرد.
درست سه هفته قبل، رئال مادرید با تک گل کریم بنزما، اتلتیک بیلبائو را در سانتیاگو برنابئو شکست داد. در واقع نزدیک به هفت سال است که اتلتیک نتوانسته رئال را در لالیگا شکست دهد و این تیم در پنج تا از شش بازی آخر خود برابر رئال بازنده بوده از جمله دیدار خانگی فصل قبل که با یک گل به سود میهمان تمام شد.
رئال مادرید که بازیکنان زیادی را به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارد، مقابل کادیس آن تیم همیشگی نبود هر چند عملکرد این فصل تیم آنچلوتی فراتر از انتظار بوده و رئال بدون در نظرگرفتن بازی‌های شب گذشته با شش امتیاز اختلاف نسبت به سویا در صدر جدول قرار دارد. فاصله امتیازی رئال با مدافع عنوان قهرمانی، اتلتیکو 14 امتیاز و با بارسلونا 16 امتیاز است و باید هر دو تیم را از کورس قهرمانی این فصل لالیگا بیرون دانست.
رئال بعد از باخت 2 بر یک به اسپانیول-که تنها شکستش در لالیگا بوده- در هیچ تورنمنتی شکست نخورده و پیشرفت فوق‌العاده این تیم باعث شد به‌عنوان صدرنشین گروه به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند هرچند با قرعه سختی در یک‌هشتم‌نهایی روبه‌رو شده‌اند و باید با پاری‌سن‌ژرمن و ستارگان خط حمله‌اش بازی کنند. تیم آنچلوتی به دنبال پیروزی در بازی امشب است قبل از آنکه برنامه شلوغش در ژانویه شروع شود، رئال در سه رقابت مختلف داخلی با ختافه، آلکویانو، والنسیا و بارسلونا بازی می‌کند که این آخری در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا است و در ریاض عربستان سعودی برگزار می‌شود.
 
اخبار تیمی
دنی گارسیا بعد از محرومیت به ترکیب بیلبائو برمی‌گردد اما میزبان بازیکنان مهمی را ندارد، آسیر ویالیبره، دنی ویوین، پرو نولاسکواین و یوری برچیچه به خاطر مصدومیت و اینیگو مارتینس و اونای سیمون به دلیل ویروس کرونا. رودریگو، گرت بیل، مارکو آسنسیو، آندری لونین و مارسلو به خاطر ابتلا به کرونا نمی‌توانند برای رئال‌مادرید بازی کنند و وضعیت لوکا مودریچ مبهم است هر چند گفته می‌شود آزمایش آخر او منفی بوده. ایسکو منتظر آزمایش کووید است و شاید در دسترس نباشد، دنی کارواخال هم روند بهبودی مشکل عضلانی‌اش را طی می‌کند و معلوم نیست به بازی برسد. کاسمیرو با کارت زردی که مقابل کادیس گرفت، در این بازی نیست و این به ادواردو کاماوینگا فرصت می‌دهد در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
ادن آزار مقابل کادیس از فرصت‌ها خوب استفاده نکرد و احتمالاً به نیمکت بر می‌گردد، شاید لوکاس واسکس به خط حمله اضافه شود و این، ناچو را به دفاع راست می‌آورد.
 
‌ترکیب احتمالی
اتلتیک بیلبائو: آگیره سابالا؛ دی مارکوس، یرای، نونس، بالنسیاگا؛ نیکو ویلیامز، دنی گارسیا، ونسدور، مونیاین؛ رائول گارسیا، اینیاکی ویلیامز
رئال مادرید: کورتوآ؛ ناچو، میلیتائو، آلابا، مندی؛ والورده، کاماوینگا، کروس؛ واسکس، بنزما، وینیسیوس
 

 


Page Generated in 0.0055 sec