printlogo


کد خبر: 239332تاریخ: 1400/10/1 00:00
جلسه مهم درباره ورود زنان به ورزشگاه‌ها

رئیس فدراسیون فوتبال نشست مهمی با معاون توسعه ورزش زنان وزیر ورزش داشت و در خصوص بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها صحبت شد.
شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به‌همراه غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون، انسیه خزعلی و کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش زنان وزیر ورزش و جوانان در جلسه‌ای درباره فوتبال زنان و موفقیت‌های اخیر تیم ملی فوتبال زنان و همچنین موضوع مهم ورود زنان و خانواده‌ها به ورزشگاه‌ها به تبادل نظر پرداختند.
در این نشست، گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال در حوزه زنان ارائه و مقرر شد جلسات دیگری در آینده نزدیک با حضور مدیران و کارشناسان معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در این خصوص برگزار شود.
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده موفقیت تیم ملی زنان را تبریک گفته و اعلام کرد معاونت زنان و خانواده ریاست‌جمهوری آماده هرگونه حمایت، پشتیبانی و همکاری در خصوص امور مربوط به ورزش فوتبال زنان و توسعه آن است.
پیش‌تر جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در جلساتی که با عزیزی‌خادم داشت، تأکید بسیاری در بحث ورود زنان برای تماشای مسابقات فوتبال داشت و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ می‌شود.
تیم ملی ایران در بهمن‌ماه مسابقه حساسی با عراق دارد ‌که می‌تواند به صعود ایران به جام‌جهانی قطر ختم شود از همین‌رو بحث حضور تماشاگران در آن بازی اهمیت ویژه‌ای دارد و فدراسیون باید زودتر در این خصوص به جمع‌بندی برسد. در صورت برگزاری مسابقه در حضور تماشاگران، حضور زنان هم یکی از الزامات این بازی خواهد بود.

Page Generated in 0.0059 sec