printlogo


کد خبر: 238419تاریخ: 1400/9/14 00:00
حسینی: سکو، نیمکت یا درون دروازه فرقی نمی‌کند

حسین حسینی پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مورد این بازی اینطور گفت: «دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد که همین موضوع موجب می‌شود هر دو تیم محتاط باشند و حمله‌های خطرناکی نداشته باشند.»
او اما به پنالتی سوخته استقلال اشاره کرد: «باز هم شاهد این بودیم که پنالتی ما گرفته نشد. من از آن طرف زمین متوجه شدم خطا رخ داده و پنالتی شده است اما داور از دو قدمی نتوانست تشخیص دهد که خطا شده است. در بازی با فجرسپاسی گل سالم ارسلان گرفته نشد، در بازی با نفت آبادان پنالتی ما را نگرفتند و همین امتیازها آخر کار جایگاه‌ها را تعیین می‌کند. الان ما باید با 20 امتیاز در صدر جدول قرار داشته باشیم. همین تک امتیازها آخر فصل قهرمان را مشخص می‌کند. متأسفانه تا ما سه هفته نتیجه گرفتیم این مشکلات داوری علیه تیم ما شروع شد. خسته شدیم اینقدر اعتراض کردیم.»
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه گفته می‌شود استقلال تساوی را مدیون عملکرد خوب او بوده است، اینطور پاسخ داد: «اینگونه نیست. کلین‌شیت حاصل کار تیمی است. از مدافعان و همه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که کمک کردند. مهم‌تر از کلین‌شیت این بود که بتوانیم برنده باشیم که اینگونه نشد.»
حسینی در مورد حضور علیرضا رضایی در ترکیب استقلال در بازی‌های گذشته گفت: «من نسبت به سال‌های گذشته شرایط خیلی خوبی داشتم اما بعد از بازی با فجر مجیدی تصمیم گرفت من بیرون باشم. در این مدت تمرین کردم و مشکل خاصی وجود نداشت. سکو، نیمکت یا درون دروازه فرقی نمی‌کند و آرزوی من موفقیت استقلال است. امیدوارم هرجا که باشم بتوانم به تیمم کمک کنم.»
او گفت: «سه هفته پشت سر هم داوری‌ها علیه تیم ما شده است. همه متوجه شدند که روی بازیکن ما خطا شده اما نمی‌دانم چرا داوران تصمیم گرفتند پنالتی نگیرند. صحنه آفساید نیمه اول را هم من از آن طرف زمین متوجه شدم که داور اشتباه کرده است.»
 

Page Generated in 0.0053 sec