printlogo


کد خبر: 238411تاریخ: 1400/9/14 00:00
پنج کارت زد، سه‌تا اشتباه!
موعود ریتم پرسپولیس را به‌هم ریخت

ایران ورزشی- این از آن دربی‌هایی شد که هر دو تیم به داوری معترض هستند. موعود بنیادی‌فر که برای دومین‌بار این مسابقه بزرگ را قضاوت می‌کرد با سوت‌های اشتباه و اخطارهای اشتباهی که علیه پرسپولیس داشت تا حدود زیادی شکل بازی این تیم را به‌هم ریخت.
بنیادی‌فر در نیمه اول یک اخطار به کمال کامیابی‌نیا داد. خطای کامیابی‌نیا روی چشمی اخطار نداشت اما چون او دو خطای متوالی انجام داده بود این اخطار را گرفت که کمی سختگیرانه بود بخصوص اینکه کمال اصرار داشت صحنه اول که خطای او روی سیاوش یزدانی گرفته شد اصلاً پای مدافع استقلال را نزده.
حتی اگر این کارت زرد درست باشد سه اخطار بعدی سختگیرانه و تا حدودی اشتباه بود. در دقیقه 63 داور به مهدی ترابی اخطار داد آن هم در شرایطی که روی خطا بودن آن صحنه نیز می‌توان بحث کرد چه برسد به اینکه کارت داشته باشد. شاهکار داور اما مربوط به اتفاق دقیقه 72 بود که خطای شدید چشمی روی عالیشاه را اصلاً ندید و بعد خطای ترابی روی بازیکن استقلال را گرفت. بنیادی‌فر در حالی این صحنه را ندید که می‌توانست به چشمی اخطار بدهد و یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس اعلام کند. اعتراضات این اشتباه که داور حتی با اعلام کمکش هم آن را تصحیح نکرد منجر به اخطار گرفتن عالیشاه و یحیی گل‌محمدی در پی اعتراض‌های‌شان شد. اخطار سعید آقایی در دقیقه آخر هم بر اثر اعتراض اتفاق افتاد. البته در این صحنه به نظر می‌رسید حق با آقایی و کادر فنی پرسپولیس است اما در تصویر آهسته مشخص شد بعد از برخورد توپ به پای یامگا توپ به پای آقایی خورده و بیرون رفته است. البته آقایی بعد از سوت پایان بازی اولین بازیکنی بود که سمت داور رفت و از او به‌خاطر اعتراض‌هایش عذرخواهی کرد اما واقعیت اینکه بنیادی‌فر با آن شوت اشتباه دقیقه 72 ضرر بزرگی به پرسپولیس زد چراکه ریتم پرسپولیس و برتری این تیم را از بین برد.
 

Page Generated in 0.0138 sec