printlogo


کد خبر: 238376تاریخ: 1400/9/14 00:00
گزارش بازی

صنعت نفت آبادان صفر – پیکان صفر
اعتراض به علی منصور
بازیکنان پیکان در طول نیمه اول تسلط بیشتری به بازی داشتند و همزمان با از کار انداختن یاران کلیدی میزبان اقدام به چرخش توپ و طراحی حمله برای رسیدن به دروازه صنعت‌نفت می‌کردند. زردپوشان نفت آبادان در طول 45 دقیقه نتوانستند خطر جدی روی دروازه پیکان ایجاد کنند، پیکانی‌ها هم دو بار درون محوطه جریمه میزبان خطرناک ظاهر شدند که ضربات محبی و رنجبری از کنار دروازه صنعت‌نفت راهی خارج شدند تا سوت پایان این نیمه با تساوی بدون گل به صدا در بیاید.
پیکانی‌ها نیمه دوم را نیز هجومی شروع کردند و ضربه سر دقیقه 46 پیمان رنجبری به شکل خطرناکی از کنار دروازه نفت آبادان گذشت. پس از آن در دقیقه 60 یک موقعیت تک‌به‌تک نصیب یاران پیکان شد که احمد گوهری سنگربان نفت دروازه تیمش را نجات داد. زردپوشان آبادانی در دقیقه 67 با شوت طالب ریکانی از ضربه ایستگاهی دروازه پیکان را هدف قرار دادند که توپ راهی اوت شد. خطر بعدی با شوت غلامی روی دروازه میزبان خلق شد که احمد گوهری با یک شیرجه بلند توپ را به کرنر فرستاد و شوت دقیقه 90 صالحی باز هم توسط گوهری دفع شد تا دروازه نفت آبادان بسته بماند.
تلاش بازیکنان صنعت‌نفت و پیکان در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید تا هرکدام از تیم‌ها با یک امتیاز از میدان خارج شود.
 
صنعت نفت آبادان:
احمد گوهری، فرزاد جعفری (37- محمدرضا غبیشاوی)، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید خالدی، مهدی حنفی (76- امید حامد‌ی‌فر)، حکیم نصاری، طالب ریکانی، حسین ساکی، سید فاخر تهامی (76- حسن بیت‌سعید) و علی امیری (59- احمد شریعت‌زاده)
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
پیکان تهران:
فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین رنگرز، سامان فلاح، علیرضا کوشکی (73- محمدامین درویشی)، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، مجتبی حقدوست (81- غلامرضا ثابت ایمانی)، محمدمهدی محبی (61- محمدحسین فلاح) محمدجواد آزاده و پیمان رنجبری (73- ابراهیم صالحی)
سرمربی: مجتبی حسینی
 
 
 
هوادار تهران صفر –نفت مسجدسلیمان صفر
 تساوی به درد نخور
شاگردان رضا عنایتی که طی هفت هفته اخیر با پنج باخت، یک برد و یک مساوی در مکان پانزدهم جدول رده‌‎بندی حضور داشتند میزبان نفت بودند؛ تیمی که با یک امتیاز بیشتر نسبت به آنها در مکان چهاردهم جدول رده‌بندی حضور داشت.
پیروزی در این تقابل شش امتیازی هدف هر دو تیم به شمار می رفت و هر دو سرمربی در پی هر سه امتیاز برای کنده شدن از قعر بودند. با وجود این انگیزه اما در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و هوادار و نفت با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. درگیری منجر به کارت علی عبدالله‌زاده و روح‌الله باقری به همراه شروع بهتر نفت که در ادامه با حملات هوادار تعدیل شد اتفاقات 45 دقیقه نخست بازی بود. میزبان نیمه دوم را بهتر شروع کرد و شاهد ایجاد چند موقعیت خوب از سوی هوادار روی دروازه نفت مسجدسلیمان بودیم. این حملات اما حاصلی به همراه نداشت. مهم‌ترین صحنه نیمه دوم جایی بود که خدامرادی در دقایق پایانی توپ را به تیر دروازه نفت زد. به این ترتیب دیدار دو تیم در نیمه دوم هم بدون گل به پایان رسید تا تقابل کمالوند و عنایتی برنده‌ای نداشته باشد.
 
هوادار:
مهرداد بشاگردی، محسن طرحانی، سیدمحمد حسینی، محمدجواد محمدی، پیمان میری، داریوش شجاعیان، مهدی عبدی، معین عباسیان، روح‌الله باقری، نیما انتظاری، محمد ستاری
سرمربی: رضا عنایتی
 
نفت مسجدسلیمان:
علی محسن‌زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، میرهادی میرجوان، امیر روستایی، حمد مهدی احمدی، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله‌زاده، سینا خادم پور، هاتف نادری
سرمربی:فراز کمالوند
 

Page Generated in 0.0054 sec