printlogo


کد خبر: 238375تاریخ: 1400/9/14 00:00
گل‌گهر سیرجان 4 – سپاهان 2
دست محرم رو شد

 
با تعلیق محرومیت سرمربی گل‌گهر، امیر قلعه‌نویی این فرصت را پیدا کرد که برای نخستین مرتبه در لیگ بیست و یکم روی نیمکت بنشیند. همانطور که پیش‌بینی هم می‌شد با توجه به 22 بازیکن حاضر در زمین، فوتبال بسیار زیبایی را از دو تیم شاهد بودیم.
میزبان خیلی زود به گل رسید و از همان ابتدا هیجان و حساسیت بازی بیشتر هم شد. دقیقه سوم روی ارسال ضربه ایستگاهی توسط امین پورعلی از سمت راست، آرمین سهرابیان مدافع پیش‌تاخته سیرجانی‌ها توانست با تیزهوشی توپ را قطع کند و به گوشه دروازه سپاهان فرستاد تا خیلی زود گل برتری برای گل‌گهر به ثمر 
برسد.
گل‌گهر روی حرکات سعید صادقی نبض بازی را در اختیار داشت. دقیقه 10 سعید صادقی وینگر سرعتی گل‌گهر اقدام به شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه سپاهان داشت که شوت او به شکلی خطرناک از کنار دروازه کنت به بیرون رفت. 
سپاهان هم بیشتر حملاتش را از سمت چپ گل‌گهر تدارک می‌دید و بارها توسط حسینی و اسماعیلی‌فر خطرناک ظاهر شد. دقیقه 16 روی یک کار تیمی، نفوذ دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست روی دروازه گل‌گهر خطرساز شد که ضربه او از زاویه بسته با واکنش محسن فروزان همراه شد و او توپ را در اختیار گرفت. دو دقیقه بعد شوت ناگهانی امید نورافکن به سوی دروازه گل‌گهر بسیار خطرناک بود که محسن فروزان در دو مرحله به سختی آن را مهار کرد. 
سپاهان در دقیقه 32 صاحب بهترین فرصت برای کشاندن بازی به تساوی شد. نفوذ اسماعیلی‌فر و خطای سهرابیان روی این بازیکن، داور را مجاب کرد تا نقطه پنالتی را نشان دهد. در حالی‎‌که شهریار مغانلو پشت ضربه توپ ایستاده بود، فروزان توانست با یک واکنش دیدنی و تشخیص درست مسیر توپ، مانع از رسیدن سپاهان به گل تساوی شود.
این اتفاق مهم روحیه شاگردان قلعه‌نویی را دو چندان کرد. دقیقه 35 روی پاس مهدی تیکدری، حرکت انفرادی زیبای سعید صادقی با ضربه خوبی همراه نشد و شوت وینگر گل‌گهری‌ها به شکلی خطرناک از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.
 پنج دقیقه بعد آنها روی شوت محکم تیکدری از سمت چپ دروازه سپاهان به گل دوم رسیدند. شایان مصلح توپ را از سمت چپ روی دروازه سپاهان ارسال کرد اما سانتر او با ضربه سر عزت‌الله پورقاز برگشت داده شد که در برگشت مهدی تیکدری با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد تا پیروزی شاگردان قلعه‌نویی در نیمه اول تثبیت شود.
شاگردان محرم نویدکیا که انتظارش را نداشتند باز هم از سمت چپ حریف تدارک حمله را دیدند که در دقیقه 44 دو صحنه متوالی مشکوک به پنالتی برای سپاهان درون محوطه جریمه گل‌گهر رخ داد که حسن اکرمی، داور مسابقه هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت و این تصمیم او با واکنش تند سپاهانی‌ها همراه شد.
نویدکیا خیلی دیر متوجه شد که باید سجاد شهباززاده را به زمین بفرستد اما این میزبان بود که باز هم به گل رسید. 
در دقیقه 55 پاس در عمق امین پورعلی با فرار سرعتی و عالی مهدی تیکدری همراه شد و وینگر سرعتی گل‌گهری‌ها توانست گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند تا برتری سیرجانی‌ها قطعیت پیدا کند.
سپاهانی‌ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند بلافاصله یکی از گل‌ها را در دقیقه 58 پاسخ دادند. روی کار تیمی زیبا و پاس کات‌بک امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‎‌فر از حوالی نقطه پنالتی به توپ ضربه زد و توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند. دقیقه 72 شوت دیدنی آرمین سهرابیان به شکلی خطرناک به بیرون رفت و او موفق به ثبت دومین گل خود در این بازی نشد.
اما گل‌گهر دست‌بردار نبود و امیر قلعه‌نویی که ضعف‌های سپاهان را خیلی خوب عیان کرده بود در دقیقه 88 به گل چهارم رسید. 
روی ضد حمله سرعتی بازیکنان گل‌گهر، مرتضی تبریزی موقعیتی تک به تک را برای سعید صادقی ساخت و او نیز با ضربه‌ای دقیق گل چهارم تیمش را به ثمر 
رساند.
 سپاهان آخرین تلاش‌هایش را در ثانیه‌های اضافی بازی به کار گرفت و در دقیقه 4+90 با پاس محمدرضا خلعتبری، درون محوطه جریمه سپاهان دانیال اسماعیلی‌فر صاحب توپ شد و توانست با ضربه‌ای دقیق گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.
 
گل گهر سیرجان:
محسن فروزان، علیرضا علیزاده، آرمین سهرابیان، علی اصغر عاشوری (46- احمد موسوی)، مهدی تیکدری (69- مرتضی تبریزی)، رضا شکاری (77- ماگنامو)، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، علی مصلح (46- میلاد زکی‌پور)، امین پورعلی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی
 
سپاهان:
کریستوفر کنت، عزت‌ا... پورقاز، مسعود ریگی (74- جلال‌الدین علی محمدی)، سیدمحمد حسینی، فرشاد احمدزاده، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی (46- سجاد شهباززاده)، گئورگی ولسیانی، شهریار مغانلو، یاسین سلمانی (60- محمدرضا خلعتبری)
سرمربی: محرم نویدکیا
 

Page Generated in 0.0048 sec