printlogo


کد خبر: 238371تاریخ: 1400/9/14 00:00
مهاجم تیم ملی بهترین پاسور لیگ پرتغال
طارمی، 7 بازی در حسرت گل

در هفته سیزدهم لیگ برتر پرتغال، پورتو با 3 گل موفق به شکست تیم پورتیموننزه شد تا 35 امتیازی شود و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم اسپورتینگ در صدر جدول باقی بماند. در این بازی مهدی طارمی موفق به گلزنی نشد اما گل سوم پورتو روی پاس او و توسط اوتاویو ادمیلسون به ثمر رسید. 
با این پاس گل مهدی طارمی، شمار موقعیت گل‌هایی که او برای هم‌تیمی‌های خود خلق کرد به عدد 5 رسید و هم‌اکنون در جدول پاس گل‌ها در لیگ برتر پرتغال نفر اول است. 
جالب اینکه در این موقعیت اوتاویو ادمیلسون که در بازی با پورتیموننزه روی پاس مهدی طارمی موفق به گلزنی شد با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شریک است چرا که او هم تا به اینجای کار 5 پاس گل داده است.
در جدول گلزنان هم دیاز مهاجم پورتو با 10 گل زده در صدر جدول قرار دارد. مهدی طارمی با همان 7 گل قبلی در رده سوم جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال قرار دارد. مهدی طارمی در چند هفته اخیر موفق به گلزنی برای تیم پورتو نشده است. 
طارمی اکنون ۶ دیدار است که در لیگ موفق به گلزنی نشده و این طولانی‌ترین روند گل نزدن این مهاجم در این فصل است. آخرین باری که طارمی برای پورتو گلزنی کرد، در بازی با توندلا بود که توانست 3 بار دروازه این تیم را باز کند. بعد از آن پای طارمی به گل باز نشده است. پورتو باید سه‌شنبه برابر اتلتیکومادرید قرار بگیرد که آخرین دیدار مرحله گروهی این تیم محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. باید ببینیم آیا طارمی که در دیدار رفت توانست دروازه اتلتیکومادرید را باز کند اما گل او توسط داور مردود اعلام شد، آیا می‌تواند این بار گل سالمی را وارد دروازه حریف کند.

Page Generated in 0.0050 sec