printlogo


کد خبر: 238368تاریخ: 1400/9/14 00:00
لژیونرها

ادعای سایت min 90
اورتون مشتری جدید آزمون
یکی از سایت‌های خبری در گزارشی اختصاصی اعلام کرد اورتون هم به دنبال جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت روسیه است. قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت فصل پایانی خود را سپری می‌کند و براساس قوانین فیفا باشگاه‌های خواهان می‌توانند 6 ماه پیش از پایان قرارداد با سردار آزمون وارد مذاکره شوند. یعنی در ماه ژانویه اما کسی به درستی نمی‌داند مهاجم تیم ملی فوتبال ایران چه تصمیمی برای آینده خود گرفته است. در زنیت می‌ماند یا راهی یک تیم جدید خواهد شد؟ او به تازگی در مصاحبه‌ای که با اکسپرس روسیه داشت گفت تا زمانی که باشگاه زنیت او را بخواهد با اشتیاق در این تیم بازی خواهد کرد. پیش‌تر رسانه‌های روس خبر داده بودند از آنجا که تعطیلات ژانویه آخرین فرصت زنیت برای فروش سردار آزمون است این مهاجم در تعطیلات زمستانی اردوی تیم زنیت را ترک خواهد کرد و احتمالاً راهی لیون خواهد شد. رسانه‌های روس مبلغ این انتقال را 8 میلیون یورو اعلام کرده‌اند.
سایت min 90  این خبر را اعلام کرده است. علاوه بر لیون گفته می‌شود باشگاه آتالانتا هم تمایل به جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دارد. او در فصل جاری 7 گل برای تیم زنیت در لیگ برتر روسیه به ثمر رسانده و در لیگ قهرمانان اروپا نیز دروازه یوونتوس را باز کرده است.
 
 
تساوی زنیت مقابل روستوف
چرا سردار از ابتدا بازی نکرد؟
در هفته هفدهم لیگ برتر مصاف زنیت با روستوف با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت که سردار آزمون در برابر تیم سابق خود روی نیمکت نشست و از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد. هرگاه سرگئی سماک، زوبا و آزمون دو مهاجم اصلی زنیت را روی نیمکت می‌نشاند در پایان بازی با این سؤال در کنفرانس خبری مواجه می‌شود که چرا به آنها بازی نداده است که این بار هم از این قاعده مستثنی نبود. سرمربی زنیت در پایان بازی با روستوف در خصوص نیمکت‌نشینی سردار آزمون و لوورن خطاب به خبرنگاران گفت: «در این دیدار چیستیاکوف به جای لوورن و اروخین به جای آزمون بازی کردند. ما با این کار می‌خواهیم فشار را روی همه تقسیم کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. در بازی قبل مقابل زسکا مسکو خط حمله ما عملکرد خوبی نداشت و فشار لازم را به رقیب نیاورد. با اروخین در این بازی توانستیم حملات حریف را خنثی کنیم و در کنترل توپ نیز بهتر عمل کنیم.» سردار آزمون به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و طبیعی است برای بازگشت به ترکیب زنیت و درخشش دوباره در امر گلزنی نیاز به زمان داشته باشد.
 
 
کریم کرونا گرفت
انصاری‌فرد غایب 2 بازی بعدی آ. ا. ک
کریم انصاری‌فرد که چند شب قبل در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی یونان مقابل کیفیسیاس حضور ثابت در زمین داشت و یک گل به ثمر رساند، در 2 دیدار آینده تیمش در سوپر لیگ یونان به خاطر ابتلا به کرونا نمی‌تواند به میدان برود. باشگاه آ. ا. ک آتن از تمام بازیکنان این تیم تست کرونا گرفته که جواب آزمایش کووید۱۹ کریم انصاری‌فرد در این بین مثبت اعلام شده و این بازیکن به قرنطینه رفته است. بنابر اعلام باشگاه آ. ا. ک آتن، در بین تمام تست‌های گرفته شده، فقط جواب آزمایش کرونای کریم انصاری‌فرد مثبت اعلام شده و این بازیکن در دو مسابقه آینده تیمش به‌صورت قطعی حضور نخواهد داشت.
  
 
 
درمان آسیب‌دیدگی کشاله کامل شد؟
جهانبخش دوباره در ترکیب اصلی 
علیرضا جهانبخش که در بازی‌های اخیر تیم فاینورد به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی حضور نداشت به جمع 11 بازیکن ثابت این تیم بازخواهد گشت. سایت هلندی The Algemeen Dagblad گزارش داد که در بازی روز یکشنبه فاینورد مقابل «فورتونا سیتارد» علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی «آرنه اسلات» قرار خواهد گرفت زیرا برای «ینس تورنسترا» یک مصدومیت جزئی به وجود آمده است. این رسانه البته متذکر شد که دلیل حضور جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد در بازی چهارشنبه نیز این بوده که تورنسترا به مربی خود گفته که به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در میدان حضور داشته باشد. 
جهانبخش قبل از حضور در اردوی تیم ملی ایران دچار مصدومیت کشاله شد و به همین دلیل فعلاً تحت درمان است تا بتواند توانایی انجام بازی کامل را به دست بیاورد. در جدول لیگ اردی‌ویژه هلند، آژاکس با یک بازی بیشتر و 36 امتیاز در صدر قرار دارد و فاینورد با 32 امتیاز و آیندهوون با 31 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

Page Generated in 0.0047 sec