printlogo


کد خبر: 238364تاریخ: 1400/9/14 00:00
منچستریونایتد- کریستال پالاس، ساعت 17:30
نوبرانه با «رانگنیک»

رالف رانگنیک برای نخستین بار در بازی امروز منچستریونایتد با کریستال پالاس در اولدترافورد روی نیمکت شیاطین سرخ می‌نشیند. میزبان با پیروزی 3 بر 2 پنجشنبه شب مقابل آرسنال به این بازی می‌آید در حالی که پالاس سه‌شنبه در زمین لیدز با یک گل شکست خورده.
با دو گل کریستیانو رونالدو که آمار دوران حرفه‌ای او را به 801 گل رساند، یونایتد مقابل دیدگان رانگنیک به پیروزی رسید و بعد از مسابقه، مایکل کریک، مربی موقت اعلام کرد خیلی زود باشگاه را ترک می‌کند.
شیاطین سرخ حالا با رانگنیک که احتمال ماندنش بعد از پایان فصل هم وجود دارد، وارد دوران جدیدی می‌شود و او می‌خواهد برای نخستین بار بعد از سه ماه، تیم را به دو پیروزی متوالی در لیگ برساند. 
با برد آرسنال، یونایتد به رده هفتم لیگ برتر آمد با سه امتیاز اختلاف نسبت به وستهام رده چهارمی. رانگنیک البته فرصت زیادی ندارد و باید زود جا بیفتد. 
این هفته در لیگ قهرمانان با یانگ بویز بازی دارند که اهمیت و انگیزه‌ای برایش ندارند چون به عنوان صدرنشین گروه F صعود کرده‌اند.
تیم پاتریک ویرا در سه بازی آخرش برد نداشته اما ماه گذشته با 2 گل در زمین منچسترسیتی به پیروزی رسید و فصل قبل در اولدترافورد، میزبانش را 3 بر یک شکست داد. در واقع پالاس در سه بازی آخرش در زمین دارنده 20 قهرمانی انگلیس نباخته و با اعتماد به نفس خوبی برای این بازی آماده می‌شود هرچند به خاطر نتایج اخیر به رتبه یازدهم سقوط کرده. تیم لندنی فرصت بیشتری برای استراحت داشته و ویرا مقابل تیمی که در روزهای بازی مسائل زیادی برابرش داشت، انگیزه بالایی برای موفقیت دارد.
منچستریونایتد رافائل واران و پل پوگبا را ندارد در حالی که وضعیت ادینسون کاوانی و لوک شاو هم چندان خوب نیست. آرون وان بیساکا مقابل آرسنال بازی نکرد و شاید در این بازی هم به دیوگو دالوت که مقابل توپچی‌ها عالی بود، بازی برسد. نمانیا ماتیچ هم پنجشنبه بازی نکرد و بعید است به این مسابقه برسد.
 بنابراین شاید همان ترکیب مقابل آرسنال امشب چیده شود و مربی آلمانی می‌تواند مقابل یانگ بویز به بازیکنان اصلی استراحت بدهد. با وجود اخباری که از مصدومیت رونالدوی 36 ساله منتشر شده، احتمالاً ستاره پرتغالی در این بازی هم رهبر خط حمله خواهد بود.
در پالاس هم یواخیم اندرسون شاید بعد از درمان همسترینگ به این بازی برسد اما جیمز مک آرتور و ناتان فرگوسن مصدوم هستند و جوئل وارد محروم است. کریستین بنتکه و لوکا میلیوویویچ مقابل لیدز روی نیمکت بودند اما در این بازی به ترکیب اصلی بر‌می‌گردند هرچند ویلفرید زاها رهبری خط حمله را مقابل تیم سابقش بر عهده خواهد داشت.
 
ترکیب احتمالی
منچستریونایتد: دخئا؛ دالوت، لیندلوف، مگوایر، تلس؛ مک تامینای، فرد؛ سانچو، فرناندز، رشفورد؛ رونالدو
کریستال پالاس: گوایتا؛ تامکینز، اندرسون، گوئهی، میچل؛ گالاگر، میلیوویویچ، کویاته؛ آیو، بنتکه، 
زاها
 منبع: اسپورتس مول

Page Generated in 0.0055 sec