printlogo


کد خبر: 232125تاریخ: 1400/4/19 00:00
سوژه

باشگاه استقلال: میلیچ باج می‌خواست!
عجیب است که بعد از جدایی شبانه میلیچ از استقلال و رفتن به کشورش باشگاه استقلال بیانیه تندی را علیه این بازیکن منتشر کرد. اینکه چرا باشگاه استقلال با وجود خلف وعده مالی چنین استراتژی را در پیش گرفته، بسیار عجیب است. باشگاه استقلال چنین نوشته است:
1- هرویه میلیچ، مدافع - هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه طلب دارد و در عین حال، ارقام غیرمتعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.
2- در هفته‌های اخیر تلاش زیادی شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد، ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملاً یک بن‌بست شکل گرفت. نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد سه ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.
3- با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده، هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود قابل توجه است.
4- باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها، تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی، غیرمتعارف و باج‌خواهی نخواهد رفت.
نکته: البته برخی بند چهار بیانیه باشگاه استقلال را به همه بازیکنان تعمیم داده‌اند که البته چنین استراتژی از سوی باشگاه استقلال اقدام شگفت‌آور وعجیبی تلقی نمی‌شود و همه مدیران باشگاه استقلال با هر کیفیتی در تلاش بوده‌اند لااقل در حرف هم که شده شأن این باشگاه را حفظ کنند که مددی و همکارانش هم همین اقدام را انجام داده‌اند و بالطبع باید در برابر همه قراردادها اینگونه سفت و محکم ایستاد اما پیش از آن لازم است که باشگاه استقلال خود نیز به تعهداتش عمل کرده و اجازه ندهد وضعیتی پیش بیاید که بازیکن از باشگاه طلب دیرکرد کند. هر اتفاقی در ماجرای میلیچ رخ داده ریشه در همین دیرکرد پرداخت حقوق بازیکن دارد و نه چیز دیگری.
 
 
دیاباته برای دربی آماده می‌شود
همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شده بود، دیاباته شانسی برای بازی مقابل تراکتور و سایپا نداشت با این حال برخی رسانه‌ها از احتمال حضور این بازیکن در این بازی‌ها خبر داده بودند اما واقعیت این است که شیخ نمی‌تواند مقابل سایپا هم بازی کند و باید به تمرینات ادامه دهد تا شاید مقابل پرسپولیس به میدان برود که احتمال حضورش در این بازی بسیار بیشتر از دو بازی قبل است. دیاباته بعد از بازگشت از فرانسه به ایران با مشکل اضافه وزن رو به رو شد و عملاً نتوانست باری از روی دوش استقلال بردارد با این حال مربیان استقلال که می‌دانند شیخ از لحاظ فنی شرایط مناسبی دارد و می‌تواند در صورت آمادگی به آنها کمک کند، درصدد رساندن این بازیکن به بازی مهم پنجشنبه مقابل رقیب سنتی هستند. در این بازی استقلال به احتمال زیاد دیاباته را در اختیار خواهد داشت و هیچ بعید نیست که شیخ حتی به عنوان بازیکن اصلی نیز برای استقلال به میدان برود. دیاباته قول رسیدن به دربی را به فرهاد مجیدی داده است.
 
 
وریا می‌رسد، وریا نمی‌رسد!
درباره وریا غفوری نمی‌شود با قطعیت اعلام کرد که به بازی با سایپا می‌رسد یا نمی‌رسد. به احتمال زیاد وضعیت کاپیتان امروز مشخص می‌شود. وریا می‌خواهد خودش را برای بازی مهم با پرسپولیس در آب‌نمک نگه دارد. کاپیتان بدش نمی‌آید دوباره با گلزنی در دربی روی رگ دستش بکوبد و آن شادی گل معروف را در ورزشگاه آزادی تکرار کند. غفوری به مربیان استقلال اعلام کرد اگر حضورش در بازی با سایپا با ریسک همراه باشد، ترجیح می‌دهد خودش را آماده و مهیای دربی کند. بازی سختی در انتظار استقلال است و بودن بازیکنانی همچون وریا می‌تواند احتمال پیروزی استقلال در این بازی را بیشتر کند.

 


Page Generated in 0.0056 sec