printlogo


کد خبر: 232114تاریخ: 1400/4/19 00:00
خبر و گزارش

رقابت‌های پاراتیروکمان چک
حذف میکس تیم کامپوند ایران از قهرمانی جهان
در ادامه رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در چک در حال برگزاری است، میکس تیم کامپوند با شکست برابر تیم ترکیه از دور رقابت‌های قهرمانی جهان حذف شد. در ادامه مسابقات پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در چک در حال برگزاری است، دیروز (جمعه)، تیم میکس کامپوند ایران با ترکیب علی‌سینا منشازاده و فرزانه عسگری در مرحله یک هشتم نهایی برابر بلژیک با نتیجه ۱۵۰ بر ۱۴۳ به برتری رسید و به جمع هشت تیم برتر راه یافت. تیم ایران در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۵۰ بر ۱۴۹ برابر ترکیه شکست خورد و از راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی بازماند. در ادامه این مسابقات، تیم میکس ریکرو ایران با ترکیب زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ برابر اوکراین به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. تیم ریکرو ایران در نیمه‌نهایی با نتیجه ۶ بر صفر برابر ایتالیا شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند. تیم ایران برای کسب مدال برنز امروز (شنبه ۱۹ تیرماه) برابر تیم ترکیه به میدان می‌رود.
 
 
پاداش امید نوروزی به مدال آوران کشتی فرنگی
 دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به مدال آوران کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک پاداش نقدی اهدا می‌کند.
امید نوروزی قهرمان المپیک و جهان و مشاور رئیس فدراسیون کشتی در رشته فرنگی، با تأیید این خبر گفت: «به عنوان عضوی از جامعه بزرگ کشتی و به منظور ایجاد انگیزه در بین کشتی‌گیران مبلغی را در حد توان، به عنوان جایزه نقدی درنظر گرفته‌ام.» او گفت: «در نظر دارم به کشتی گیری که موفق به کسب مدال طلا در المپیک توکیو شود، مبلغ ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا کنم.» همچنین به کشتی گیرانی که مدال‌های نقره و برنز را نیز کسب کنند به ترتیب ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان به عنوان پاداش، اهدا می‌شود.
 
 
معرفی ترکیب تیم ملی تیراندازی برای المپیک
ترکیب تیم ملی تیراندازی کشورمان در المپیک به تفکیک ماده اعلام شد. مسابقات تیراندازی در بازی‌های المپیک توکیو از دوم مرداد آغاز می شود و تیم ملی ایران با ۶ ورزشکار در تفنگ و تپانچه راهی المپیک می شود. نجمه خدمتی، فاطمه کرم‌زاده، آرمینا صادقیان و مهیار صداقت در ماده تفنگ به همراه جواد فروغی و هانیه رستمیان در تپانچه ملی‌پوشان شرکت کننده در بازی‌های توکیو هستند. براساس تصمیم کادر فنی و فدراسیون ماده‌هایی که تیراندازان قرار است در المپیک شرکت کنند مشخص و اطلاع رسانی شده است. در مجموع ۳۵۶ تیرانداز از ۱۰۰ کشور در المپیک شرکت می‌کنند که بیشترین شرکت کننده زنان مربوط به ماده ۱۰ متر تپانچه بادی با ۵۳ شرکت‌کننده و ۱۰ متر تفنگ بادی با ۴۹ شرکت کننده است. در بخش مردان نیز ۴۷ شرکت کننده در تفنگ بادی و ۳۹ شرکت‌کننده در تفنگ سه وضعیت بیشترین ورزشکار را دارند. ماده‌هایی که تیراندازان کشورمان در آن شرکت می‌کنند به شرح زیر است:
تفنگ بادی ۱۰ متر مردان: مهیار صداقت
تفنگ سه وضعیت مردان: مهیار صداقت
تفنگ بادی ۱۰ متر زنان: فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان
تفنگ سه وضعیت زنان: فاطمه کرم‌زاده و نجمه خدمتی
تپانچه بادی ۱۰ متر مردان: جواد فروغی
تپانچه بادی ۱۰ متر و ۲۵ متر زنان: هانیه رستمیان
برنامه مسابقات به شرح زیر است:
شنبه ۲ مرداد ماه:
مقدماتی و فینال تفنگ بادی زنان
مقدماتی و فینال تپانچه بادی مردان
یکشنبه ۳ مردادماه:
مقدماتی و فینال تپانچه بادی زنان
مقدماتی و فینال تفنگ بادی مردان
سه‌شنبه ۵ مردادماه:
مقدماتی و فینال میکس تپانچه ۱۰ متر
مقدماتی و فینال میکس تفنگ بادی ۱۰ متر
پنجشنبه ۷ مردادماه:
مقدماتی تپانچه ۲۵ متر زنان مرحله دقت
جمعه ۸ مردادماه:
مقدماتی مرحله سرعت و فینال تپانچه ۲۵ متر زنان
شنبه ۹ مردادماه:
مقدماتی و فینال ۳ وضعیت زنان
دوشنبه ۱۱ مردادماه:
مقدماتی و فینال تفنگ ۳ وضعیت مردان

Page Generated in 0.0059 sec