printlogo


کد خبر: 232112تاریخ: 1400/4/19 00:00
خبر

مهلت فیفا به پرسپولیس
کمیته استیناف فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) روز پنجشنبه ۱۷ تیرماه با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نسبت به پرداخت نشدن طلب گابریل‌ کالدرون و خواکین، دو مربی پیشین سرخپوشان، شش روز زمان برای ارسال جوابیه در نظر گرفته است. 
در ادامه این نامه آمده است روند انضباطی در خصوص پرونده فوق ادامه دارد و موضوع پرونده در جلسه کمیته انضباطی در تاریخ ۷ مرداد مورد بررسی قرار می‌گیرد.
 
عیسی و کمال نرسیدند
با اعلام یحیی گل‌محمدی در نشست خبری، عیسی آل‌کثیر و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن پرسپولیس به دلیل مصدومیت به دیدار امروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک نمی‌رسند.
 شهریار مغانلو یکی دیگر از بازیکنانی بود که در دیدار با فولاد مصدوم شد که به بازی با آلومینیوم رسید و مشکلی ندارد. پرسپولیس در این مسابقه بازیکن محروم هم ندارد.
 
توئیت تند شکوری علیه رادو
مصاحبه رادو علیه قائم مقام باشگاه پرسپولیس باعث شد شکوری پاسخ تندی به دروازه‌بان کروات بدهد. 
سخنگوی باشگاه پرسپولیس در توئیتر نوشت: «هر هفته و دقیقاً روز قبل از بازی، بازیکن مثلاً متعصب تیم که در این مقطع حساس در حال کباب خوردن و نوشیدن در کشورش است، مصاحبه می‌کند. پول مفت قرارداد ۴ ساله بدجور مزه کرده است. 
برای حفظ آرامش تیم دیگر صحبتی نمی‌کنم و همه موضوعات گفته شده است. باید منتظر بود و دید سرانجام رادو و باشگاه پرسپولیس چه خواهد شد.»
 شکوری ساعاتی بعد با انتشار یک استوری نوشت به خاطر مصلحت و آرامش باشگاه و البته احترام به هواداران توئیتش را پاک کرده است.

Page Generated in 0.0046 sec