printlogo


کد خبر: 232096تاریخ: 1400/4/19 00:00
مقابل فولاد کار سختی داریم اما برد می‌خواهیم
زارعی: برای ماندن در لیگ برتر امیدواریم

گفت و گو
سمیرا شیرمردی  @SamiraShirmard
 
ماشین‌سازی تبریز که بیشتر از هر تیمی خطر سقوط را حس می‌کند، در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان کار بزرگی انجام داد و توانست با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد. با این شرایط حالا سبزپوشان تبریزی هم تا حدودی امیدوار به ماندن در لیگ برتر شدند. البته کار سختی دارند اما روی کاغذ همچنان شانس دارند تا با تمام قدرت برای بازی‌های بعدی آماده شوند. اتابک زارعی کاپیتان ماشین‌سازی تبریز که در بازی با مس رفسنجان یکی از بهترین‌های تیمش بود و توانست یک پاس گل هم بدهد، درباره شرایط تیمش، بازی با مس رفسنجان و بازی مهمی که مقابل فولاد خوزستان دارند، صحبت‌های جالبی انجام داد.
 
این هفته بازی سختی مقابل مس رفسنجان داشتید اما برخلاف تصور خیلی‌ها توانستید یک برد پر گل و ارزشمند به دست بیاورید...
 بله، خدا را شکر بازی خوبی جلوی مس رفسنجان ارائه کردیم. ما در بیشتر بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم اما متأسفانه نتیجه نگرفتیم. واقعاً در ۶، ۷ بازی حق‌مان برد بود اما بدشانسی آوردیم.
فکر می‌کردید بتوانید ۳ گل به مس رفسنجان بزنید؟ چون مس این فصل خیلی خوب بازی می‌کند و حتی توانست جزو مدعیان کسب سهمیه باشد.
 ما در همه بازی‌ها برای ۳ امتیاز به میدان می‌رفتیم و مقابل مس فقط برد می‌خواستیم و بازی خوبی انجام دادیم که خدا را شکر توانستیم ۳ بر صفر ببریم و امتیازات کامل این بازی را به دست بیاوریم. با صحبت شما هم کاملاً موافقم و معتقدم مس تیم بسیار خوبی است و مربی و بازیکنان با کیفیتی دارد که این باخت هیچ چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. همانطور که هفته قبل تیم خوب فولاد را شکست داده بودند.
از زمانی که علیرضا اکبرپور سرمربی ماشین‌سازی شد، این اولین بار بود که توانستید ببرید و انگار این برد خیلی به تیم‌تان چسبید.
 دقیقاً. از زمانی که آقای اکبرپور آمدند ما چند بازی حق‌مان باخت نبود ولی متأسفانه نتیجه چیز دیگری بود.
مثلاً کدام بازی‌ها؟
 آلومینیوم اراک، سایپا و نفت مسجدسلیمان.
خودت هم مقابل مس رفسنجان خیلی خوب بازی کردی و یک پاس گل دادی...
 من همیشه سعی می‌کنم برای تیمم بهترین عملکرد را داشته باشم که خدا را شکر همه بچه‌ها خوب کار کردند و بازی را بردیم.
با این برد حالا امید دارید در لیگ برتر بمانید؟
 روی کاغذ امید داریم و تا آخر فصل هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. قبل از این برد هم امید داشتیم که با تمام قدرت به زمین رفتیم و توانستیم گل بزنیم و ببریم.
گفتی روی کاغذ امید دارید. در دل و ذهن‌تان هم امید دارید؟
 کار بسیار سختی است اما نباید ناامید شویم.
برگشتن رأی بازی پیکان و سایپا توسط کمیته استیناف، چقدر کمک کرد امیدوارتر شوید؟
 برگشتن رأی بازی دو تیم سایپا و پیکان به نفع ما بود و ما در ۴ تا بازی آینده هم برای برد می‌رویم که مثل بازی مس رفسنجان ۳ امتیاز را بگیریم تا ببینیم در نهایت چه می‌شود که امیدوارم همه چیز به نفع تیم ماشین‌سازی باشد.
پس چرا وقتی رأی اول صادر شد باشگاه ماشین‌سازی هیچ اعتراضی نداشت؟
 در جریان این قضیه نیستم و مطمئناً مدیریت باشگاه بهتر می‌تواند در مورد این مسائل تصمیم بگیرد.
امروز بازی مهمی مقابل فولاد خوزستان دارید. این بازی را چطور ارزیابی می‌کنی؟
 بله، امروز بازی مهم و سختی پیش رو داریم. تیم فولاد هم از لحاظ امکانات و هم از لحاظ فنی تیم با کیفیتی است اما ما هم تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم که مطمئناً سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، توأم با ۳ امتیاز.
اما فولاد چون برای سهمیه آسیا تلاش می‌کند کار سختی دارید.
 بله، همینطور است من هم به این قضیه اشاره کردم که کار سختی پیش رو داریم اما به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و دست و پا بسته نخواهیم بود.
بازی را چند چند پیش‌بینی می‌کنی؟
 نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنم اما امیدوارم برنده باشیم و دست پر برگردیم.
راستی با تغییر مالکیت باشگاه، اوضاع مالی تیم‌تان چطور شد؟
 جا دارد از مدیریت قبلی باشگاه تشکر کنم چون تا جایی که توانستند تیم را حمایت کردند. از وقتی که مدیریت جدید جناب دکتر قربانی و بقیه دست‌اندرکاران هم تیم را در اختیار گرفتند تلاش زیادی کردند و تا جایی که توانستند خواسته‌های تیم را برآورده کردند. تیم ما تیم خیلی خوبی بود اما ما امسال ۸ بار با تغییر سرمربی مواجه شدیم که متأسفانه تیم ما مظلوم واقع شد. امیدوارم این ۴ بازی را با برد تمام کنیم تا بتوانیم دل هواداران خوب ماشین‌سازی را شاد کنیم و به آنها خوشحالی بدهیم.

Page Generated in 0.0074 sec