printlogo


کد خبر: 232093تاریخ: 1400/4/19 00:00
سوژه

نوازی: قولی بابت کسب سهمیه نداده‌ایم
پدیده مشهد با بردی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورد حالا به رده پنجم جدول رسیده و می‌تواند مدعی کسب سهمیه آسیا باشد اما محمد نوازی مربی این تیم می‌گوید قولی برای کسب سهمیه نداده‌اند اما تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را به دست بیاورند: «ما بابت کسب سهمیه قولی نداده‌ایم اما مطمئناً تلاش خواهیم کرد تا پایان فصل بهترین رتبه را به دست بیاوریم که اگر سهمیه هم بگیریم اتفاق بزرگی خواهد بود. مسأله این است که در بازی‌های آینده هم با همین کیفیت و حتی بهترین باشیم و بازیکنان هم بتوانند وظایف خودشان را انجام بدهند. در بازی‌های اخیر مسئولیت‌پذیری آنها قابل ستایش بوده و امیدواریم بتوانیم این روند خوب را ادامه دهیم.»
 نوازی درباره بازی با نساجی هم توضیح می‌دهد: «هر بازی سختی‌های خاص خودش را دارد. نساجی هم دنبال این است که خودش را از خطر سقوط نجات بدهد و طبیعتاً دنبال سه امتیاز این بازی است ولی ما هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و تمام هدف‌مان این است که سه امتیاز را بگیریم تا این روند خوب را ادامه دهیم.»
 
 
آذری: نامه فولاد به سازمان لیگ نباید به کسی بَر بخورد
 سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی در خصوص نامه این باشگاه به سازمان لیگ برای موضوع محرومیت کنعانی‌زادگان ارائه داد. 
آذری درباره نامه باشگاه فولاد خوزستان به سازمان لیگ درباره به میدان رفتن محمدحسین کنعانی‌زادگان می‌گوید: «از سوی کادر فنی، سرپرست و مسؤل رسانه تیم، گزارش‌هایی دال بر رخ دادن موضوع محرومیت این بازیکن به باشگاه رسیده بود و من به عنوان مدیرعامل موظف بودم از حقوق باشگاه دفاع کنم. در این خصوص طبیعی است که اطلاعات کامل نداشته باشیم و برای همین در نامه از لفظ «بازیکن غیر مجاز احتمالی» استفاده کردیم تا سازمان لیگ به عنوان مرجع اصلی و آگاه موضوع بررسی را کند و جواب محکمه‌پسند بدهد.» 
مدیرعامل باشگاه آذری با اشاره به اینکه، یکی از وظایف مدیرعامل پیگیری حق و حقوق باشگاه است، درباره اینکه هواداران فولاد اعتقاد داشتند کنعانی 4 اخطاره است، ادامه می‌دهد: «با توجه به وظیفه‌ای که در باشگاه داریم، قاعدتاً باید استعلام می‌گرفتیم. در نگارش نامه هم به «بازیکن احتمالی غیر مجاز» اشاره کردیم. من اگر مدیر هستم، می‌دانم چطور نامه بنویسم و چه الفاظی را به کار ببرم.
 این مطالبه هواداران، کادر فنی و کادر سرپرستی و رسانه تیم بود و من موظف هستم پیگیری کنم، دیگر نباید به کسی بر بخورد. نباید فضا به سمتی برود که اجازه استعلام و اعتراض را از همه سلب کنیم.»
 
 
 واکنش تند سرپرست سپاهان به صحبت‌های پیروانی
افشین پیروانی سرپرست باشگاه پرسپولیس به تازگی در مصاحبه‌ای سپاهانی‌ها را خطاب قرار داد و از آنها خواست تا با توجه به اتفاقات رخ داده در بازی پیکان و سپاهان، دیگر در مورد مسائل داوری اظهارنظری انجام ندهند. حالا رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان در واکنش به این موضع‌گیری پرسپولیسی‌ها می‌گوید: «تمرکز باشگاه بزرگ سپاهان به طور کامل روی هفته‌های پایانی است و هرگز اسیر جوسازی رسانه‌ای پیروان رفتارهای مسموم نمی‌شویم. بعد از شکست خوردن پروژه فرافکنی و سفسطه در کنار زمین فوتبال، حالا میدان بازی به فضای رسانه‌ای و فضای مجازی تغییر فاز داده است.»
 سرپرست سپاهان با کنایه زدن به افشین پیروانی در ماجرای حواشی بازی مستقیم دو تیم در نقش‌جهان و مصاحبه‌های تلویزیونی این چهره ادامه می‌دهد: «برخی برای آنکه تعارض و ستیزهای درون باشگاهی خود را به دنیای خارج نسبت دهند، دست به دامن مصاحبه و استفاده از استعاره و تشبیه‌های غیراخلاقی شده‌اند؛ در صورتی که کسی در ردیف پیروان این رفتارهای آمیخته به دروغ و بی‌صداقتی قرار نمی‌گیرد. امیدواریم این اتهام‌زدن‌ها وقتی در ترازوی ارزیابی‌های عادلانه قرار گرفت، افراد را مجبور به تغییر فتحه و ضمه‌ها نکند، چرا که افکار عمومی و رسانه‌های منصف تراز بسیار خوبی برای تشخیص نیت افراد هستند. جالب اینکه حافظه فوتبالدوستان هنوز ادبیات دور از صداقت برخی چهره‌ها را فراموش نکرده، ولی در عملیات روانی جدید آنها هجمه به داوران را در دستور کار قرار داده‌اند. »

 


Page Generated in 0.0059 sec