printlogo


کد خبر: 232090تاریخ: 1400/4/19 00:00
از فغانی در لیگ استفاده می‌کنیم
عزیزی خادم: مشکل ما برای VAR تحریم است نه پول

شهاب‌الدین عزیزی خادم این روزها دوران پرمشغله‌ای را سپری می‌کند. ماجرای VAR تبدیل به یک معضل شده اما رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید در نیم‌فصل دوم لیگ بیست و یکم، VAR خواهیم داشت: « VAR جزو برنامه‌های اولیه ما نبوده اما در حال حاضر جزو اولویت‌های فدراسیون فوتبال و از موارد بسیار مهم و ضروری است. با فضایی که الان وجود دارد، برنامه ما این است که بتوانیم برای نیم‌فصل دوم لیگ آینده از این تکنولوژی استفاده کنیم؛ از تمام ظرفیت‌ها داریم استفاده می‌کنیم اما موانعی مثل تحریم سد راه ما است که امیدوارم این موانع برداشته شود. شنبه همانطور که روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد، کارگروهی برای برنامه‌ریزی و ظرفیت‌سنجی تشکیل خواهد شد تا بتوانیم این نیاز مبرم فوتبال ملی و باشگاهی را برطرف کنیم.»
 عزیزی خادم معتقد است مشکل مالی برای ورود داور ویدئویی وجود ندارد بلکه مشکل اصلی تحریم است: «فدراسیون فوتبال همه راه‌ها را می‌رود تا بتواند این مطالبه بحق جامعه فوتبال و تماشاگران فوتبال را برنامه‌ریزی شده برای فصل آینده داشته باشد. مشکلات مالی در حال حاضر مشکل ما نیست، بلکه نوع سازماندهی برای ورود این سیستم با توجه به شرایط سخت تحریمی برای ما اولویت دارد. امیدوارم بتوانیم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و نیم‌فصل دوم لیگ بیست و یکم شاهد ورود این سیستم به فوتبال ایران باشیم. هیچ مانعی از حیث مالی و باشگاهی نداریم، بلکه مشکلات تحریمی است که به دنبال ساز و کار مناسب برای آن هستیم.»
رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان انتخاب دبیرکل هم می‌گوید: «هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال یکشنبه درباره دبیرکل تصمیم می‌گیرد. سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را در فضای موجود برای انتخاب دبیرکل بگیریم.» عزیزی خادم در خصوص شایعاتی که پیرامون قضاوت علیرضا فغانی در دربی مطرح شده، می‌گوید: «ما از آقای فغانی که افتخار داوری کشور است خواستیم در چند بازی آخر لیگ و جام حذفی استفاده کنیم و اگر مشکلی نباشد این اتفاق خواهد افتاد.»

Page Generated in 0.0066 sec