printlogo


کد خبر: 229384تاریخ: 1400/2/27 00:00
راه‌اندازی رستوران جدید بارسا
بفرمایید پیتزای مسی!

سم مارسدن
 
بارسلونا یک رستوران جدید ورزشی افتتاح کرده و غذاهای منو را از بازیکنان تیم الهام گرفته است؛ این یعنی دیگر نباید از غذاهای مورد علاقه لیونل مسی شگفت‌زده شد.
فوق‌ستاره 33 ساله بارسا تا تابستان بیشتر قرارداد ندارد و هنوز برنامه‌هایش برای آینده را اعلام نکرده. آیا قرارگرفتن نام او در فهرست منوی «کافه بارسا» که جمعه گذشته در اطراف استادیوم نوکمپ کار خودش را آغاز کرد، می‌تواند نشانه امیدوارکننده‌ای برای هواداران آبی اناری‌پوشان باشد؟ نام مسی ضمیمه دو نوع غذا شده که در این رستوران سرو می‌شود: یکی پیتزای «سالم» (هر معنایی می‌تواند داشته باشد) با گوشت و پنیر و دیگری سالمون پخته با سیب‌زمینی و کدو.
عثمان دمبله چندان نسبت به غذا حساس نیست و پیتزا مارگریتا برایش کافی است، خوردی آلبا ذائقه اسپانیایی خود را حفظ کرده و گاسپاچو (یک سوپ اسپانیایی حاوی روغن، سرکه، گوجه‌فرنگی، پیاز و سبزیجات خرد شده که خام و سرد می‌خورند) با ماهی تون را ترجیح می‌دهد. سرخیو بوسکتس هم مرغ سرخ شده با سبزیجات را می‌پسندد.
بعد از آنکه خوان لاپورتا، رئیس بارسا این رستوران را افتتاح کرد، باشگاه اعلام کرد: «دستور تهیه این غذاها را متخصصان تغذیه بارسلونا تأیید کرده‌اند. کافه بارسا بخشی از تلاش باشگاه برای ارائه بهترین غذاها و تنقلات در نوکمپ است و برای اینکه ذائقه اسپانیایی را نشان دهیم با منویی که از غذاهای مورد علاقه بازیکنان الهام گرفته است.»
سالن غذاخوری ظرفیت پذیرایی از 170 نفر را دارد که با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا متغیر است. طراحی دکوراسیون به شکلی خاص و به رنگ آبی اناری بارسلونا درآمده و در دیوارهای کافه نشانه‌های افتخار باشگاه و اشیای به یادماندنی متعلق به این باشگاه به نمایش گذاشته شده است.
نان و نوشیدنی و قهوه این رستوران با علائمی از برند بارسلونا سرو می‌شود در حالی که تمام صندلی‌ها و چهارپایه‌ها شماره پیراهن بازیکنان را پشت خود دارند.
این رستوران بخشی از پروژه بزرگ نوسازی است که بیرون نوکمپ در حال رخ دادن است و باشگاه آن را قطعه‌ای باشکوه از «بارسا رامبلا»ی آینده می‌داند؛ بلواری که بیرون استادیوم ساخته می‌شود و هواداران تشویق می‌شوند که قبل از بازی‌های خانگی و همچنین در جریان برگزاری بازی‌های خارج از خانه در آن جمع شوند و با یکدیگر ملاقات کنند.
همه اینها در راستای طرح حفظ هواداران برای مدتی طولانی‌تر است، برای اینکه تجربه تماشای بازی از نوکمپ برایشان خاطره‌انگیز شود و البته پول‌های‌شان را در این مکان‌ها خرج کنند.
بارسلونا حدود 1/2 میلیارد یورو بدهی دارد و امیدوار است فصل آینده و با عبور از فراگیری کرونا جوایز مالی زیادی را به دست آورد.
منبع: ESPN
 

Page Generated in 0.0131 sec