printlogo


کد خبر: 228460تاریخ: 1400/2/7 00:00
لژیونرها

شهاب گل زد، اللهیار ناکام ماند
انتقام زاهدی از المپیک دونتسک
در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر اوکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را مثل بازی‌های قبل در خط حمله و شهاب زاهدی را جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا به مصاف تیم رده سیزدهمی المپیک دونتسک رفت. زوریا لوهانسک پس از برتری یک بر صفر در نیمه اول، در دقیقه ۵۴ دروازه خود را باز شده دید تا این اتفاق موجب شود آنها از نفرات هجومی خود بهره بگیرند و شهاب زاهدی را در دقیقه ۶۶ به خط حمله اضافه کنند.
شهاب زاهدی که پس از یک سال و نیم حضور در المپیک دونتسک و به ثمر رساندن ۱۴ گل در ۳۴ مسابقه لیگ برتر اوکراین، در نقل و انتقالات زمستانی راهی زوریا لوهانسک شده بود، در حضور تعویضی برابر تیم سابق خود مؤثر ظاهر شد و توانست برتری زوریا را رقم بزند. زوریا لوهانسک که در تلاش برای کسب پیروزی خانگی بود، در دقیقه ۷۱ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و دخالتی که ماکسیم لونیوو در میانه راه روی توپ داشت، با شوت محکم و زمینی شهاب زاهدی دروازه المپیک دونتسک را باز کرد و به گل دوم دست یافت.
گل شهاب زاهدی تا پایان مسابقه برای تیم سابق او قابل جبران نبود و در نهایت زوریا لوهانسک موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل المپیک دونتسک شد تا ۴۱ امتیازی شود و جایگاه سوم جدول لیگ برتر اوکراین را حفظ کند. شهاب زاهدی که در نیم‌فصل اول هشت گل برای المپیک دونتسک به ثمر رسانده بود، دومین گل خود با پیراهن زوریا لوهانسک را به ثمر رساند تا با زدن مجموع ۱۰ گل در این فصل به رده دوم جدول برترین گلزنان لیگ برتر اوکراین صعود کند و سه گل با صدرنشین گلزنان فاصله داشته باشد.
اللهیار صیادمنش، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک که تا دقیقه ۱+۹۰ دیدار با المپیک دونتسک در زمین بود، پانزدهمین بازی فصل خود در لیگ برتر اوکراین را انجام داد که نتوانست آمار چهار گل زده خود را بهبود ببخشد.
 
 
کریم این بار گل نزد
ناکامی انصاری‌فرد مقابل المپیاکوس
در چارچوب دیدارهای گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان، دربی آتن میان تیم‌های المپیاکوس و آ.ا.ک برگزار شد که در پایان المپیاکوس همانند بازی دور رفت به پیروزی دو بر صفر دست یافت. گل‌های المپیاکوس در دقایق 50 و 90 به دست آمدند. کریم انصاری‌فرد در ترکیب اصلی آ.ا.ک حضور داشت و دقیقه 70 تعویض شد. رقابت‌های گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان با حضور شش تیم برتر جدول رده‌بندی با حفظ امتیازهای قبلی برگزار می‌شود که تیم نخست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب می‌کند. تیم‌های دوم و سوم هم راهی لیگ اروپا خواهند شد. در جدول گروه قهرمانان سوپرلیگ یونان تیم آ.ا.ک با 55 امتیاز چهارم است.
کریم انصاری‌فرد که در دیدارهای لیگ و در روز شکست پنج بر یک آ.ا.ک آتن مقابل المپیاکوس توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند، این بار نتوانست دروازه تیم سابق خود را باز کند. کریم اما همچنان بهترین گلزن آ.ا.ک آتن و دومین گلزن برتر لیگ یونان محسوب می‌شود.
 
 
مهاجم تیم ملی 47 درصد رأی داشت
طارمی در تیم منتخب هفته
مهدی طارمی و شش بازیکن دیگر پورتو در ترکیب تیم منتخب هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال پرتغال قرار گرفتند. سایت «ligaportugal» بعد از پایان هفته بیست و هشتم لیگ فوتبال پرتغال اقدام به برگزاری یک نظرسنجی برای تعیین تیم منتخب این هفته از هواداران پرتغالی کرد. در پایان این نظرسنجی، هفت بازیکن پورتو از جمله مهدی طارمی در ترکیب تیم منتخب قرار گرفتند. پورتو در هفته بیست و هشتم با یک گل تیم ویتوریا گیمارش را شکست داد ولی طارمی در این بازی گلزنی نکرد. طارمی در این نظرسنجی ۴۷ درصد آرا را به خود اختصاص داد و بالاتر از «سفروویچ» (۳۵ درصد) و «بتو» (۱۸ درصد) قرار گرفت.

Page Generated in 0.0044 sec