printlogo


کد خبر: 203421تاریخ: 1398/10/28 00:00
رقابت‌های دوی ماراتن در جزیره رنگ‌ها
مرادی و عرب قهرمان شدند

ششمین دوره مسابقات دو ماراتن آقایان کشور، جام هرمز با قهرمانی محمد جعفر مرادی در جزیره هرمز به پایان رسید.
ششمین دوره مسابقه دو ماراتن قهرمانی کشور (جام هرمز) با شرکت ۶۶ دونده از استان‌های سراسر کشور ظهر دیروز ۲۷ دی ماه با استقبال پرشور مردم خونگرم جزیره هرمز استان هرمزگان برگزار شد و در پایان نیز محمد جعفر مرادی از استان تهران با زمان ۲:۲۹:۰۱ ساعت به عنوان قهرمانی رسید. مرادی که نفر اول دوندگان ماراتن ایران به حساب می‌آید، در این رقابت‌ها نیز پیش از تمام رقبایش از خط پایان گذشت و به عنوان قهرمانی رسید.
همچنین پژمان کرزه‌ای از استان همدان و حسن عابدی از استان فارس به ترتیب با زمان‌های ۲:۲۹:۵۱ و ۲:۳۲:۰۷ به مقام دوم و سوم دست یافتند.
به نفرات برتر مسابقه ماراتن آقایان به ترتیب نفر اول ۲۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۴۰ میلیون ریال، نفر پنجم ۳۰ میلیون ریال، نفر ششم ۲۰ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم نیز جایزه ۱۰ میلیون ریالی اهدا می‌شود.
همچنین به ۲۰ دونده بخش ماراتن که در محدوده زمانی ۳:۳۰:۰۰ ساعت از خط پایان عبور کنند، جایزه 5/2 میلیون ریالی اهدا می‌شود.
در رقابت‌های نیمه‌ ماراتن زنان هم پریسا عرب برای سومین بار پیاپی قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

نیمه ماراتن زنان
سومین دوره دو نیمه ماراتن جام هرمز با شرکت ۱۵ دونده برتر کشور و مسافت ۲۲ کیلومتر در جزیره هرمز برگزار شد و در پایان پریسا عرب همچون سه دوره گذشته به مقام قهرمانی رسید.
در این دوره از مسابقات پریسا عرب از استان تهران با زمان یک ساعت و ۲۵ دقیقه و ۱۲ ثانیه به مقام نخست دست یافت و فاطمه میریان از استان اصفهان با زمان یک ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۳ ثانیه و فاطمه سرشتی از استان تهران با زمان یک ساعت و ۳۶ دقیقه و ۳۷ ثانیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
به برترین‌های مسابقه نیمه ماراتن بانوان نیز به ترتیب نفر اول ۱۴۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰۰ میلیون ریال، نفر سوم ۷۰ میلیون ریال، نفر چهارم ۳۰ میلیون ریال، نفر پنجم ۲۰ میلیون ریال و نفر ششم ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
 


Page Generated in 0.0083 sec