printlogo


کد خبر: 203419تاریخ: 1398/10/28 00:00
واکنش


توضیح مفصل باشگاه درباره مصاحبه شائبه‌برانگیز یحیی
در تخمین روزها اشتباه کرده است


بعد از مصاحبه روز پنجشنبه گذشته یحیی گل‌محمدی که گفته بود او اوساگونا را ده روز قبل تأیید کرده، این شائبه ایجاد شد که توافق پرسپولیس با این مربی قبل از قطعی شدن بازگشت کالدرون صورت گرفته است.
به همین خاطر مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مجبور شد توضیح مبسوطی در این‌باره بدهد: باشگاه و هیأت مدیره تصمیم گرفته بودند تا روز شنبه، دهم ژانویه منتظر پاسخ نهایی آقای کالدرون بمانند. چهارشنبه شب هیأت مدیره و مدیرعامل، نامه‌ای را به آقای کالدرون فرستادند و ۱۵۰ هزار دلار روی قرارداد او اضافه شد. پاداش‌ها، بندها و آفرهای جدید هم به او و دستیارانش داده شد و همین شانس بازگشت را زیاد کرده بود. حتی اعلام شد قسط دوم آماده پرداخت است و پرداخت آن را هیأت مدیره ضمانت می‌کند.
قدوسی ادامه داد: روز پنجشنبه کالدرون نامه‌ای به باشگاه فرستاد و خواهان افزایش ۴۵ درصدی قرارداد خود و دستیارانش شد. ۳۵۰ هزار دلار برای کالدرون، ۷۷ هزار دلار برای خواکین و ۶۰ هزار دلار برای اینیگیو، درخواستی بود که سرمربی تیم طی نامه‌ای که از طریق واتساپ برای مدیربرنامه‌های ایرانی‌اش فرستاده بود، به باشگاه و هیأت مدیره ارائه کرد. ما با این شرایط می‌دانستیم که تقریباً کالدرون قصد بازگشت ندارد چون‌ او بندها و خواسته‌های عجیب دیگری هم مطرح کرده بود. البته متأسفانه نامه آخرین درخواست او عیناً در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که نمی‌دانیم کار چه کسی بود چرا‌که مدیرعامل‌ گفته بود با رعایت‌ اصول حرفه‌ای ‌تا جایی که قابل بازگو باشد شفاف‌سازی می‌کنیم.
قدوسی اضافه کرد: روز جمعه بود که هیأت مدیره تشکیل جلسه داد و با ۷۰ درصد خواسته‌های مالی کالدرون موافقت شد و درباره سه چهار بند هم نظر باشگاه به او اعلام شد و با یک ‌بند که تغییر مدیرعامل و تیمش بود هم کلاً مخالفت شد. قرار شد تا روز شنبه این هفته باشگاه منتظر پاسخش بماند. از آنجایی که احتمال عدم بازگشت کالدرون را زیاد می‌دانستیم به همین دلیل بنده با نظر مدیریت روز جمعه از طریق تلگرام و تماس به آقای گل‌محمدی، گزینه‌های خارجی‌مان را معرفی کردم.
وی گفت: بنده به آقای گل‌محمدی گفتم که هرچند وضعیت کالدرون فردا (شنبه) مشخص می‌شود اما از آنجا که احتمال بازگشتش ضعیف است به رغم اینکه احتمال جذب شما هم زیاد نیست از شما درخواست می‌کنم به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی سرمربیگری نظرتان را به ما بگویید و این اسرار باشگاه است و آن را محرمانه حفظ کنید.
مدیر برنامه‌های گزینه دوم سرمربیگری ما هم می‌تواند شهادت دهد که درباره لیست مازاد و‌ جذب مهاجم روز شنبه چند‌بار با او تماس گرفتم که گفت آن مربی می‌گوید من‌ مطمئن نیستم ماجرا جدی شود و لیست نمی‌دهم و فقط می‌گویم یک ‌مهاجم گلزن و سرعتی جذب شود و اگر بلندقامت هم بود بهتر‌. حتی گفت اگر من مربی شدم یک‌ بازیکن آزاد هم بعداً جذب می‌کنیم.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: ما در نامه‌های ارسالی هیأت مدیره و مدیرعامل استوکس، اوساگونا، ارتم کرواتس و چند آلترناتیو ایرانی را طی مذاکرات مکتوب و از طریق ایمیل به کالدرون معرفی کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم. صادقانه می‌گویم‌ جمعه مورخ 20 دی و یک روز قبل از انتظار برای دریافت پاسخ نهایی کالدرون، گزینه‌های خارجی که هنوز جذب شان منتفی نشده بود را به گل محمدی معرفی کردیم. او فیلم بازی و رزومه این چهار، پنج بازیکن را دید. روز شنبه که بازگشت کالدرون به طور کامل منتفی شد بار دیگر با گل محمدی تماس گرفته و شرایط را مطرح کردیم و او هم نظر نهایی‌اش را با ما در میان گذاشت.
آقا یحیی گفتند اگر اوساگونا از نظر بدنی آماده است و‌ تمرین داشته جذب او را نهایی کنید و درباره گزینه خارجی دیگر هم گفت بازیکن گلزن و توانمندی است و فقط باید مدیریت‌ کرد‌.
در واقع ما 7 روز قبل با آقا یحیی مشورت کردیم‌ و 10 روز قبل نبود. احتمالاً آقا یحیی در تخمین روز اشتباه کرده است. ضمن اینکه مستندات آن را در تلگرام دارم‌ که جمعه به او چهار، پنج گزینه را با رزومه کامل و فیلم ‌بازی‌های ۲۰۱۹ معرفی کردم.
در نهایت اوساگونا و یک مهاجم خارجی دیگر (استوکس) که در حال مذاکره با او هستیم تبدیل به گزینه‌های نهایی ما شدند و آقای گل محمدی این ۲ نفر را از بین ۵ گزینه انتخاب کردند.

 


Page Generated in 0.0065 sec