printlogo


کد خبر: 203415تاریخ: 1398/10/28 00:00
خرده گزارش

تفاهم با گابریل در دبی


حسین خبیری، معاون اجرایی و امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در سفر به امارات جلسه‌ای را با فرناندو گابریل هافبک سابق سرخ‌ها که به خاطر دریافت مطالباتش شکایت کرده بود برگزار کردند.
در این نشست که بسیار خوب هم برگزار شد، دو طرف برخورد صمیمی داشتند. همچنین بازیکن پیشین پرسپولیس از اینکه محمد‌حسن انصاری‌فرد نسبت به این موضوع توجه نشان داده و از سفر نمایندگان باشگاه برای پیگیری و حل و فصل موضوع ابراز خشنودی و تشکر کرد.
به این ترتیب با توجه به توافق صورت گرفته، این بازیکن پذیرفت پیگیری خود را در نقطه کنونی متوقف کند و در ادامه درباره نحوه و زمانبندی انجام تعهدات از سوی باشگاه نیز بین طرفین توافق کامل صورت گرفت.
جالب اینکه این بازیکن از نمایندگان باشگاه خواسته بود آخرین پیراهن پرسپولیس را برای او به یادگار ببرند. فرناندو در جریان ملاقات خود نیز ابراز علاقه بسیاری نسبت به پرسپولیس و هوادارانش داشت و خاطرات دوران حضور در پرسپولیس و تهران را فراموش نشدنی توصیف کرد.
گابریل همچنینی در مصاحبه با سایت پرسپولیس گفت: «من پرسپولیس را خیلی دوست دارم. بعد از جدایی، چند تیم عوض کردم ولی حال و هوای آن را نداشت. خاطرات پرسپولیس را همیشه در ذهن خودم مرور می‌کنم و پرسپولیس در قلب من جای دارد.»
او همچنین گفت: «از رئیس جدید باشگاه و همکاران ایشان تشکر می‌کنم که پیگیر این پرونده بودند و حتی به اینجا سفر کردند. برای من خوشایند نبود و نیست با توجه به علاقه‌ای که به پرسپولیس و هوادارانش دارم، این موضوع را در رکن قضایی فیفا دنبال کنم و خدای ناکرده این مسأله برای باشگاه مشکل‌ساز شود. خوشحالم که خارج از آنجا به تفاهم ارزشمندی رسیدیم.»


Page Generated in 0.0055 sec