printlogo


کد خبر: 203414تاریخ: 1398/10/28 00:00
خبر کوتاه



جلسه با حامی البسه
حسین خبیری، معاون اجرایی و امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در سفر به امارات با نماینده خاورمیانه‌ای شرکت آلشپورت تشکیل جلسه دادند. این جلسه در ارتباط با تهیه و تحویل گرفتن البسه تیم پرسپولیس برای نیم فصل دوم، لیگ قهرمانان آسیا و تیم‌های پایه و همچنین مشاهده طرح‌های جدید صورت گرفت. نمایندگان باشگاه پرسپولیس همچنین در جریان این سفر با توجه به اینکه پرسپولیس باید در لیگ قهرمانان، از نماینده عربستان در کشور ثالث میزبانی کند، بررسی‌هایی در این ارتباط داشتند.
 
امروز جلسه با استوکس
آنتونی استوکس بازیکنی که از مدت‌ها قبل با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را آغاز کرده و حتی پیش قرارداد او امضا شده امروز در امارات حاضر می‌شود تا به همراه مدیربرنامه خود و نمایندگان پرسپولیس مذاکرات نهایی را انجام دهد. البته قرار بوده این اتفاق پنجشنبه رخ دهد اما ظاهراً پاسپورت استوکس منقضی شده و او گفته سه روز دیگر به دبی سفر خواهد کرد که باید دید این بازیکن پرحاشیه سر حرفش می‌ماند یا نمایندگان پرسپولیس را قال می‌گذارد.
 
لقب امپراتور برای یحیی
علی‌رغم سرمای هوا، تمرین روز پنجشنبه سرخ‌ها با استقبال بسیار خوب هواداران این تیم همراه بود. آنها که به شدت بازیکنان و کادر فنی را تشویق می‌کردند به گل‌محمدی لقب امپراتور داده و اینگونه او را مورد خطاب قرار دادند. گل‌محمدی هم در پاسخ به این تشویق‌ها به سمت هواداران رفت و به ابراز علاقه آنها پاسخ داد. پیش از این لقب امپراتور به افشین قطبی اطلاق شده بود.

 تمرین بارانی با
قربانی و تولد
تمرین دیروز پرسپولیس از ساعت 11 و 30 دقیقه در هوای ابری و در بخشی زیر بارش باران در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
پیش از آغاز تمرین، برای موفقیت قرمزپوشان در مسابقات پیش رو، گوسفندی قربانی شد. پس از آن، یک مراسم صمیمی و کوچک به مناسبت تولد کمال کامیابی‌نیا با حضور اعضای تیم برگزار و عکس‌هایی به یادگار گرفته شد. گرم کردن، کارهای ترکیبی و فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم قرمز و زرد در دستور کار قرار گرفت و نکات لازم از سوی کادر فنی به بازیکنان منتقل شد.
سیامک نعمتی هم برنامه‌های اختصاصی خود را در کنار زمین با کادر پزشکی و بدنساز تیم انجام داد.


Page Generated in 0.0056 sec