printlogo


کد خبر: 203406تاریخ: 1398/10/28 00:00
خبر

دعوت از دو مربی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی
 بازگشت جمشیدی به کشتی فرنگی


فدراسیون کشتی از دو مربی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در شیراز دعوت کرد.
به این ترتیب و با خواست کادر فنی و فدراسیون کشتی؛ عبدالرضا میراعلمی از گیلان و بهروز جمشیدی از چهارمحال و بختیاری به عنوان مربی برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی جام تختی دعوت شدند. بهروز جمشیدی یکی از بهترین کشتی‌گیران فرنگی‌کار ایران در دهه هفتاد و اوایل دهه هشتاد بود.
بهروز جمشیدی بعد از کنار گذاشتن کشتی وارد عرصه مربیگری شد و مدتی هم به عنوان مربی تیم ملی فعالیت کرد.
همچنین محمد دانیالی از البرز نیز مجوز کشتی گرفتن در این مسابقات را از سوی کادر فنی دریافت کرد. چهلمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۳ و ۴ بهمن ماه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.
 

 


شرایط رو به بهبودی آزادکار مصدوم کرمانشاهی
 زارع: دست و پایم را تکان می‌دهم


شرایط «میثم زارع» آزادکار کرمانشاهی که به دلیل تصادف دچار ضایعه نخاعی شده بود، بعد از سپری کردن حدود ۲ ماه در یک بیمارستان توانبخشی در تهران، اکنون رو به بهبودی است و فعالیت‌های توانبخشی و فیزیوتراپی را آغاز کرده است. دارنده مدال نقره نوجوانان آسیا ۲۰۱۷، در روز ۱۸ آبان‌ماه امسال در مسیر بازگشت به منزل بر اثر واژگونی وسیله نقلیه‌اش دچار ضایعه نخاعی شد.
میثم زارع درباره بازگشت سلامتی‌اش گفت: «پس از عمل جراحی که انجام دادم شرایطم رو به بهبود است و در حال حاضر دست‌ها و پاهای خود را حس می‌کنم و می‌توانم بنشینم. پزشک جراح، پس از عمل جراحی به من گفت که صد در صد بهبودی خود را به دست می‌آورم اما شرط این بهبودی انجام ورزش و فعالیت‌های توانبخشی مناسب و فیزیوتراپی است.»
 زارع ادامه داد: «بیش از ۲ ماه است که در بیمارستان بستری هستم اما به دلیل زخم بستر و عمل جراحی، در عمل یک ماه و نیم نتوانستم توانبخشی لازم را انجام دهم و در سه هفته گذشته که کارهای توانبخشی و فیزیوتراپی همراه با ورزش را زیر نظر متخصصان بیمارستان انجام داده‌ام، خیلی در روند بهبودم تأثیر گذاشته به طوری که گرما و سرما را در دست و پاهای خود حس می‌کنم و می‌توانم دستان و پاهای خود را تکان دهم.»


Page Generated in 0.0058 sec