printlogo


کد خبر: 203403تاریخ: 1398/10/28 00:00
خبر کوتاه




یخ‌کشی در وضعیت برزخی
شانس مجدد
در کار نیست
ملی‌پوش کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. محمدباقر یخ‌کشی چند روز قبل از مسابقات جام تختی به دلیل سانحه رانندگی آسیب جدی دید و شانس حضور در مسابقات جام تختی را از دست داد. حالا بعد از برگزاری مسابقات جام تختی او در شرایطی قرار گرفته که مشخص نیست بتواند یکبار دیگر شانس حضور در تیم ملی را پیدا کند. محمدباقر یخ‌کشی‌ کشتی‌گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی درباره آخرین وضعیتش گفت: «تمام مدارک پزشکی و نامه‌ای که باید از طرف هیأت کشتی به فدراسیون فرستاده می‌شد، ارسال شد. من برای جام تختی خیلی تمرین کرده بودم و از آمادگی خوبی سود می‌بردم اما این مسأله پیش آمد و دیگر نمی‌شد تحت هیچ شرایطی کشتی بگیرم.»
یخ‌کشی در مورد اینکه آیا کادرفنی صحبتی در مورد دادن فرصت دوباره به او داشته، ادامه داد: «بعد از تصادف، علیرضا دبیر، حمید سوریان و یکی دو نفر از مربیان تیم ملی تماس گرفتند و احوالم را پرسیدند، اما صحبتی در مورد اینکه به من فرصت دوباره‌ای داده می‌شود یا نه، نداشتند.»
این کشتی‌گیر مازندرانی وزن 61 کیلوگرم گفت: «همیشه روی پای خودم ایستاده‌ام، الان هم دوباره روی پایم می‌ایستم و تلاشم را می‌کنم. بلافاصله بعد از کشیدن بخیه‌ها فیزیوتراپی و آب‌درمانی را آغاز می‌کنم تا خیلی زود بتوانم تمرین جدی کشتی را آغاز کنم. مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است و امیدوار هستم که فرصتی دوباره به من داده شود. باید جوری تمرین کنم که خودم را به کادرفنی تیم ملی ثابت کنم.»

 


Page Generated in 0.0062 sec