printlogo


کد خبر: 203390تاریخ: 1398/10/28 00:00
خبر و مصاحبه


ایبینی: در هیچ تست پزشکی رد نشده بودم



برنی ایبینی، هافبک- مهاجم مدنظر فرهاد مجیدی که توسط دلال معروف که سال‌ها است در استقلال پرسه می‌زند به ایران فراخوانده شده بود بعد از اینکه از سوی مرکز پزشکی- ورزشی ایفمارک که جایی برای تأیید سلامت بازیکنان است، مورد تأیید قرار نگرفت به کشورش بازگشت. وی هنگام خروج از ایران جملاتی به هواداران باشگاه گفت که جالب توجه است: «هواداران عزیر استقلال را دوست دارم، از شما به خاطر استقبال گرمی که از من داشتید، تقدیر و تشکر می‌کنم. من مصدوم نیستم اما با بدشانسی در تست‌های پزشکی مشکلی به وجود آمد. درست است که من در سال 2015 از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بودم و عمل جراحی کردم ولی از آن وضعیت سخت گذشتم و در طول 3 سال گذشته برای 3 تیم مختلف بازی کردم. من تا الان در هیچ تست پزشکی رد نشده بودم اما باید این تصمیم را بپذیرم. از این ناراحتم که نمی‌توانم برای این هواداران خوب و باشگاه استقلال بازی کنم اما این طبیعت فوتبال است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. برایتان در آینده آرزوی موفقیت می‌کنم و یک بار دیگر به خاطر استقبال گرم‌تان تشکر می‌کنم. از فرهاد مجیدی (مربی تیم) نیز به خاطر اعتمادی که به من داشت، تشکر می‌کنم. با وجود موانع باید همیشه لبخند زد.»



استقلال: نه استوکس را می‌خواهیم
نه بازیکن ژاپنی را


گفته می‌شد باشگاه استقلال نیز خواستار جذب استوکس، مهاجم پرحاشیه سابق باشگاه تراکتورسازی است اما آبی‌ها این خبر را تکذیب کرده‌اند. باشگاه استقلال با صدور متنی کوتاه درباره استوکس چنین گفته است: «این بازیکن هیچ‌گاه مورد علاقه باشگاه استقلال نبوده و در لیست سرمربی محترم آقای مجیدی نیز قرار نداشته و اخبار منتشر شده در این باره صحت ندارد.»
به دنبال تکذیب حضور استوکس در استقلال خبر‌هایی درباره جذب بازیکنی از ژاپن نیز به گوش رسید اما بهرام امیری این خبر را هم تکذیب کرد تا پرونده این دو بازیکن که زمزمه حضورشان در استقلال شنیده می‌شد بسته شود. امیری می‌گوید: «همه اینها شایعات و مسائلی است که از طرف برخی برای بالا بردن سطح توقعات هواداران ما مطرح می‌شود. من این بازیکنانی که می‌گویند را نمی‌شناسم و قضاوت‌شان نمی‌کنم، ولی مطمئن باشید ما در نقل ‌و انتقالات فارغ از هرگونه مسائل حاشیه‌ای و جوسازی‌ها تصمیم گرفته و می‌گیریم. ما تحت تأثیر احساسات در زمینه خرید بازیکن قرار نمی‌گیریم و اقدامی نمی‌کنیم.»


لکیچ در کادر فنی استقلال


نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار صربستانی- اسپانیایی جدید استقلال است که از این پس در این تیم ایفای نقش خواهد کرد. دستیار جدید فرهاد مجیدی پس از ورود به تهران در هتل محل اقامتش مورد استقبال سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار گرفت. وی سابقه فعالیت در تیم‌های پایه رئال مادرید، تیم زیر ۱۹ سال اتلتیکو مادرید، تیم رئال مادرید C، باشگاه الکرون اسپانیا، تیم زیر ۱۹ سال قزاقستان و... را در کارنامه خود دارد. این مربی ۶۰ ساله ملیت صربستانی- اسپانیایی دارد.


امیدواری دوباره برای میلیچ


هرویه میلیچ از زمانی که تمرینات استقلال شروع شده به ایران مراجعه نکرده است. این بازیکن کروات در نیم فصل اول وضعیت مطلوبی داشت و جزو بازیکنان خوب استقلال بود و حتی گل‌هایی هم برای تیمش به ثمر رساند. میلیچ که برخلاف انتظار‌ها بازیکن نسبتاً باکیفیتی جلوه کرده حالا خیلی‌ها را برای بازگشت خود منتظر گذاشته و روشن نیست چه زمان به ایران باز می‌گردد.
در همین راستا معاون باشگاه استقلال (امیری) ابراز امیدواری کرده که میلیچ تا امروز خودش را به تمرین استقلال برساند. اما این فقط یک امیدواری ساده است و مشخص نیست که میلیچ پای حرفش بایستد یا نه. رایزنی‌هایی که با این بازیکن انجام شده تا کنون مثبت بوده اما میلیچ هیچ‌گاه زمان دقیقی برای بازگشت خود به باشگاه استقلال اعلام نکرده است. به هرحال اگر ادعای معاون باشگاه استقلال را جدی بگیریم، میلیچ به زودی در تمرین استقلال آفتابی خواهد شد تا دغدغه‌های فقدان دفاع چپ کافی دراستقلال کاهش یابد.


یوسفی: مجیدی در استقلال راه
سختی دارد


محسن یوسفی مهاجم سابق استقلال در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال اینطور می‌گوید: «بالاخره پس از هفته‌ها انتظار و صحبت‌هایی که مبنی بر آمدن یا نیامدن استراماچونی بود، این مربی ایتالیایی دیگر به ایران بازنگشت و باشگاه هم خیلی زود جانشین وی را انتخاب کرد. فرهاد مجیدی که به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد، یکی از بازیکنان قدیمی، خوشنام و محبوب آبی‌پوشان است و هواداران علاقه خاصی به او دارند، البته مجیدی در شرایطی به استقلال آمد که وضعیت این تیم بسیار بحرانی بود و اعتقاد دارم با این کار از خود‌گذشتگی کرد زیرا می‌داند چه راه سختی در پیش دارد و مطمئناً برخی‌ها انتقادهای زیادی در ادامه راه از وی خواهند کرد.»
یوسفی در ادامه می‌گوید: «مجیدی به همراه بازیکنانش راه سختی در پیش دارد، بازی‌های بسیار سنگین و مهمی پیش‌روی مجیدی و بازیکنان است و آنها باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بتوانند از این دیدارهای سنگین سربلند بیرون آیند.»
بازیکن سابق استقلال در مورد انتخاب مجید نامجومطلق به عنوان دستیار فرهاد مجیدی می‌گوید: «نامجومطلق یکی از بهترین بازیکنان در دوران خودش بود، او از لحاظ فنی قابلیت‌های بسیاری دارد و همه در زمان سرمربیگری صمد مرفاوی در استقلال شاهد این موضوع بودند. نامجومطلق می‌تواند در ادامه راه کمک‌های مؤثری به فرهاد مجیدی داشته باشد، چرا که وی درک بالایی از فوتبال دارد و مطمئناً می‌داند که استقلال در مقابل حریفان سخت قرار خواهد گرفت بنابراین نامجومطلق با دید فنی بالایی که دارد، می‌تواند به استقلال کمک کرده تا در مقابل حریفانش سربلند باشد.»
 یوسفی درباره حضور ارسلان مطهری در استقلال هم اینطور می‌گوید: «خوشبختانه یک مهاجم جدید به استقلال پیوست. مطهری بازیکن خوبی است که قرار بود یکی، دو سال پیش به استقلال بیاید اما شرایط برای او مهیا نشد البته امسال به خواسته‌اش رسید و حالا می‌تواند در کنار قائدی و دیاباته، خیال استقلال را از بابت مهاجم راحت کند. امیدوارم مطهری بتواند با آرامش و بدون حاشیه، کارش را در استقلال آغاز کند.»
یوسفی در پایان اینطور می‌گوید: «امیدوارم هواداران کنار تیم باشند. استقلال روزهای سخت و بحرانی را سپری کرده اما همه باید دست به دست هم بدهیم و حالا که مجیدی سکان هدایت استقلال را در دست گرفته، از وی حمایت کنیم؛ البته اگر می‌خواهیم استقلال دوباره به صدر جدول بازگردد.»

 


Page Generated in 0.0061 sec