printlogo


کد خبر: 203387تاریخ: 1398/10/28 00:00
با این تعداد بازی تدارکاتی نمی‌شد صعود کرد
قائدی: از کادرفنی تیم امید بپرسید چرا فیکس نبودم


چرا مهدی قائدی در ترکیب تیم امید ایران آنچنان به بازی گرفته نشد؟ حمید استیلی با بهترین بازیکن لیگ چه کرد که او تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد و فرصت‌های آنچنانی برای بازی نیافت. بسیاری به تصمیم حمید استیلی در بازی ندادن به قائدی انتقاد کرده‌اند اما مهدی قائدی خودش چندان نسبت به این تصمیم معترض نیست و از پرسشگران می‌خواهد همین سؤال را از سرمربی تیم امید بپرسند.
 
در تیم امید چندان به بازی گرفته نشدی، دلیلش چه بود؟
 فکر می‌کنم پاسخ این سؤال را باید از آقای استیلی بگیرید. همه فوتبالیست‌ها دوست دارند بیشتر در ترکیب تیم‌شان بازی کنند. اینجا هم که تیم امید بود و بازی کردن در آن برای من اهمیت زیادی داشت اما تصمیم گرفتند به من بازی بیشتری ندهند. برای خودم هم این نیمکت‌نشینی‌ها خوشایند نبود.
در عین حال که خیلی نیمکت‌نشین بودی اما اعتراضی هم نکردی.
 به هر حال اینجا تیم ملی است و بازیکن باید در هر شرایطی در خدمت تیم باشد. من چیزی نگفتم چون تیم کشورم را دوست دارم و نمی‌‌خواستم با حرف‌های من خدای نکرده مسأله‌ای به وجود بیاید. برای تیم امید ایران و بازیکنانی که در آینده می‌آیند آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روی به المپیک برویم.
فکر می‌کنی چرا تیم امید به المپیک صعود نکرد؟
 به هر حال وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد مجموعه‌ای از عوامل در آن دخالت دارند. به لحاظ فردی ما چیزی کم نداشتیم و بازیکنانی که برای تیم امید به میدان می‌رفتند در وضعیت مناسبی قرار داشتند اما در نهایت قسمت نشد به المپیک برویم که من به خاطر این ناکامی خیلی ناراحتم اما یک مسأله را هم نباید فراموش کنیم. ما مگر چند بازی تدارکاتی داشتیم یا چند ماه در کنار هم بودیم که بخواهیم بازی‌هایی بهتر از این را به نمایش بگذاریم؟ واقعاً از لحاظ آماده‌سازی مشکل داریم و اگر می‌خواهیم به المپیک برویم باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای این تیم لحاظ کنیم تا بازیکنان در اوج آمادگی و هماهنگی درکنار هم قرار بگیرند. امیدوارم در سال‌های آینده این طلسم بشکند.
چه زمان در تمرین‌های استقلال حاضر می‌شوی؟
 با کادرفنی تیم در تماس بودم و در جریان وضعیت من قرار دارند. من از امروز در تمرین استقلال شرکت می‌کنم. درخواستم یکی، دو روز استراحت بود تا خستگی حضور در تمرینات و اردو‌های تیم امید را از تن بیرون کنم که خوشبختانه کادر فنی هم با آن موافقت کردند. امیدوارم با استقلال دوباره به صدر جدول برگردیم.


Page Generated in 0.0058 sec