printlogo


کد خبر: 203384تاریخ: 1398/10/28 00:00
اردوگاه آبی

غیبت میلیچ؛ باقری سرما خورد و نیامد!
تیم استقلال از ساعت 12 دیروز تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مجیدی و سایر اعضای کادر فنی برگزار کرد. در این تمرین فرشید باقری، سیاوش یزدانی و میلیچ حضور نداشتند. میلیچ هنوز به تهران بازنگشته است و باقری به دلیل سرماخوردگی غایب بود. پدر مرحوم عماد صفیاری، کودک استقلالی که چند ماه پیش در استادیوم آزادی در یکی از بازی‌های پرسپولیس بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داد، میهمان تمرین استقلال بود و دقایقی با فرهاد مجیدی و وریا غفوری صحبت کرد. او در پایان تمرین با برخی از بازیکنان عکس یادگاری گرفت. لکیچ مربی صربستانی استقلال برنامه‌های مد نظر خود را از نظر تاکتیکی در حضور مجیدی به بازیکنان منتقل کرد. تمرین آبی‌پوشان 90 دقیقه طول کشید و بازیکنان کار تاکتیکی و فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشتند.

 


خلیل‌زاده: امنیت رقبای‌مان در ایران را تضمین می‌کنیم
اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیأت مدیره استقلال در خصوص لغو بازی این تیم مقابل الکویت و حاشیه‌های پیش آمده اینطور می‌گوید: «ایران امن‌ترین کشور منطقه است و با تبلیغات دروغین کشورهای عربی این واقعیت انکار نمی‌شود. اینها بازی‌های سیاسی است که کشورهای عربی راه انداخته‌اند وگرنه امنیت کامل در ایران برقرار است و ما از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهیم اسیر این جوسازی‌ها نشود و با اینگونه اظهارات برخورد کند.»
خلیل‌زاده در ادامه می‌گوید: «نمی‌شود که بگویند برای بقیه ورزش‌ها امنیت وجود دارد ولی در فوتبال امنیت نیست. ما در حال پیگیری این موضوع هستیم و انتظار داریم بقیه باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند نیز به این موضوع ورود کنند و همه با هم اجازه ندهیم با سیاسی کردن فوتبال حق باشگاه‌های ایرانی ضایع شود. با امنیت کامل لیگ قهرمانان آسیا را برگزار می‌کنیم و تضمین می‌دهیم رقبای ما با آرامش کامل در ایران حاضر شوند و با آرامش از ایران بروند و یک خاطره خوب از امنیت ایران در ذهن آنها نقش ببندد.»


Page Generated in 0.0046 sec