printlogo


کد خبر: 203383تاریخ: 1398/10/28 00:00
نقل قول

به انتخاب سرپرست جدید انتقاد نکنند
صادق‌پور: رمضانی به خاطر رابطه‌اش با فرهاد گزینه خوبی است


 رضا صادق‌پور عضو سابق هیأت مدیره استقلال در واکنش به انتخاب سعید رمضانی به عنوان سرپرست استقلال اینطور می‌گوید: «علیرغم اینکه رمضانی هرگز در این تیم بازی نکرده، از خانواده استقلال جدا و دور نیست و همواره او در جامعه فوتبال عضوی از خانواده بزرگ این باشگاه شناخته می‌شود. رمضانی در زمینه سرپرستی و مدیریت در فوتبال تجارب ارزنده‌ای دارد و به واسطه نزدیکی روابطش با فرهاد مجیدی می‌تواند بهترین گزینه در این مقطع برای این سمت باشد.»
نایب رئیس سابق هیأت مدیره آبی‌ها در ادامه می‌گوید: «معتقدم باید به انتخاب مدیران مجموعه احترام گذاشت و اگر دوستانی هم به این موضوع انتقاد دارند اعتراض نکنند تا تمرکز و آرامش تیم بر هم نخورد. استقلال ماه‌های شلوغ و فشرده‌ای تا پایان فصل پیش رو دارد. تیم باید کمتر از یک هفته دیگر در آسیا به میدان برود و الان اولویت‌ها برای همه افرادی که خود را از خانواده بزرگ آبی می‌دانند باید مسائل دیگر و مهم‌تری باشد. مسائل مهمی مثل بازی با الکویت و دیدارهایی که در لیگ پیش رو داریم.»
صادق‌پور در خصوص نقل و انتقالات زمستانی باشگاه اینطور می‌گوید: «نقطه قوت این نقل و انتقالات این است که بنا به اظهارات اعضای محترم هیأت مدیره و کمیته نقل و انتقالات، همه رفت و آمدها با نظر مستقیم سرمربی بوده است. دومین نکته حایز اهمیت هم کم رفت و آمد بودن در تیم بود. به نظر می‌رسد با اضافه شدن دو بازیکن خارجی که مد نظر هستند این تیم نیاز دیگری نداشته باشد.»

 


Page Generated in 0.0053 sec